خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آرژانتین
اتحاد آرژانتین
4
32,551

سامپائولی فعلا سرمربی آرژانتین می ماند

سامپائولی فعلا سرمربی آرژانتین می ماند
فدراسیون فوتبال آرژانتین اعلام کرد که خورخه سامپائولی، سرمربی تیم ملی این کشور، حداقل تا پایان ماه جاری میلادی، در سمتش ابقا شده است.
خورخه سامپائولی که سال گذشته هدایت آلبی سلسته را برعهده گرفت، بعد از صعود دشوار به رقابت های جام جهانی، نتوانست در این رقابت ها نتایج خوبی بگیرد و تیمش در مرحله یک چهارم نهایی از رقابت ها کنار رفت.

در این مدت انتقادهای زیادی علیه سامپائولی مطرح شد و بعد از حذف آرژانتین از جام جهانی این انتقادها اوج گرفت اما سامپائولی تاکید کرد که قصد استعفا دادن ندارد. پس از آن بود که فدراسیون فوتبال آرژانتین اعلام کرد که به زودی در مورد آینده این مربی و نیمکت آلبی سلسته تصمیم گیری خواهد کرد.
سرانجام امروز فدراسیون فوتبال آرژانتین که بعد از جلسه کلودیو تاپیا، رئیس فدراسیون فوتبال آرژانتین با سامپائولی، تصمیم گرفته شد که او تا پایان ماه جاری میلادی در سمتش باقی بماند و در این مدت، با تیم زیر 20 ساله های آرژانتین در یک تورنمنت که در والنسیای اسپانیا برگزار می شود، شرکت کند.

پس از آن عملکرد این مربی باتجربه بار دیگر مورد بررسی قرار خواهد گرفت و در صورت رضایت فدراسیون فوتبال آرژانتین، او می تواند به فعالیتش در تیم بزرگسالان ادامه بدهد.

این اتفاق در حالی رخ می دهد که شایعات زیادی در مورد اختلاف بازیکنان اصلی آرژانتین و سامپائولی مطرح شده و حتی گفته می شد که در یکی دو دیدار، بازیکنانی مانند خاویر ماسچرانو و لیونل مسی، ترکیب تیم را مشخص کرده اند.

برچسب‌ها: آرژانتین مسی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

7 1

110 آرژانـتـیـن1397/04/19

Inter_milan: اینو اخراج کنن این مربی به درد نخوره تو بازی با کرواسی همون 3 0 باخت چیکار میکرد بگم کتش بیرون اورد بگم کرواتش ببیرون اورد هرچی

2 مرداد (20:43)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi