خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,275

واکنش سرمربی جدید بایرن به جدایی لواندوفسکی!

واکنش سرمربی جدید بایرن به جدایی لواندوفسکی!
سرمربی جدید تیم بایرن مونیخ آلمان اعلام کرد طی تماسی که با لواندوفسکی داشته تاکید کرده برای شروع رقابت‌ها به او احتیاج دارد.
به گزارش فرتاک ورزشی,نیکو کواچ سرمربی جدید تیم بایرن مونیخ آلمان ابراز امیدواری کرده است که روبرت لواندوفسکی با غول‌های باواریایی باقی بماند. پیش از این کاپیتان ۲۹ ساله لهستان اعلام کرده بود که قصد دارد از جمع بایرن جذا شده و فضای جدیدی را تجربه کند. منچستر یونایتد، چلسی و رئال مادرید از مشتریان جدی این فوق ستاره محسوب می‌شوند.
کواچ در اولین جلسه خود با مدیر بایرن اعلام کرده است که به این بازیکن احتیاج دارد. وی در همین خصوص عنوان کرد: بایرن مونیخ یک تیم بسیار قوی با بازیکنان کلاس بالا است. من می‌خواهم همه بازیکنان را اینجا نگه دارم اما بازار نقل‌وانتقالات غیرقابل پیش‌بینی است و وقوع هر اتفاقی ممکن خواهد بود. من به صورت تلفنی با لواندوفسکی صحبت کردم و به او گفتم که دنبال کار کردن با وی هستم. لوا مهاجم جهانی است که عملکرد قابل قبولی در بایرن داشته و آینده درخشانی خواهد داشت.
سرمربی جدید بایرن در رابطه با حذف تیم ملی آلمان با حضور بازیکنان تیمش از جام جهانی گفت: حذف آلمان از جام جهانی ناامید کننده و آزاردهنده بود. اما من این اطمینان را دارم که این بر روحیه بازیکنانم تاثیر نمی‌گذارد و آن‌ها در تعطیلات این اتفاق را فراموش می‌کنند و با انگیزه فراوان در تمرینات بایرن حاضر می‌شوند.

برچسب‌ها: بایرن مونیخ جدایی لواندوفسکی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

11 0

151 Mashhad-munich1397/04/12

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi