خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار سپاهان
اتحاد سپاهان
11
9,260

ابراهیم‌زاده:استقلال پرسپولیس, سپاهان رقیبان ما برای قهرمانی

ابراهیم‌زاده:استقلال پرسپولیس, سپاهان رقیبان ما برای قهرمانی
مدافع - هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان اعتقاد دارد که سه تیم استقلال، پرسپولیس و سپاهان رقیبان آنها برای کسب عنوان قهرمانی به شمار می‌آیند.
مسعود ابراهیم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد وضعیت فعلی ذوب‌آهن و پیگیری تمرینات این تیم گفت: تیم ما شرایط خوبی دارد و تمرینات را زیر نظر امید نمازی و دیگر اعضای کادر فنی دنبال می‌کنیم. خوشبختانه شرایط خوبی بر تیم حاکم است و بازیکنان انگیزه زیادی دارند تا خودشان را آماده بازی‌های لیگ برتر کنند. ذوب‌آهن امسال تیم خوبی دارد و امیدوارم در هر سه جام نتایج خوبی بگیریم.
مدافع - هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با ابراز رضایت از کار کردن با امید نمازی خاطر نشان کرد: نمازی انسان بسیار خوبی است و علم بالایی در مربیگری دارد.
ما چیزهای جدیدی از او یاد می‌گیریم و امیدوارم ذوب‌آهن با این مربی در فصل جدید نتایج خوبی بگیرد. من هم تلاش می‌کنم تا نکات جدیدی را از کادر فنی یاد بگیرم، نکاتی که به درد فوتبالم بخورد.
وی در مورد اینکه آیا ذوب‌آهن می‌تواند در فصل جدید لیگ برتر قهرمان شود، تصریح کرد: پیش‌بینی در این زمینه خیلی سخت است، ولی ما این پتانسیل را داریم. باشگاه اسکلت اصلی تیم را حفظ کرده و بازیکنان خوبی هم به تیم اضافه شدند. قطعاً ما می‌توانیم جزو مدعیان باشیم. البته تیم‌هایی مثل استقلال، پرسپولیس و سپاهان رقیبان ما برای قهرمانی هستند و چند تیم دیگر هم قطعاً می‌توانند در بین مدعیان باشند.

برچسب‌ها: فوتبال/سپاهان رقیبان قهرمانی لیگ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

73 Mashhad-munich1397/04/12

هیچ خبر مرتبطی یافت نشد!

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi