خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایتالیا
اتحاد ایتالیا
6
10,463

زانتی و تکذیب احتمال پیوستن ایکاردی به یووه

زانتی و تکذیب احتمال پیوستن ایکاردی به یووه
خاویر زانتی، اسطوره باشگاه اینترمیلان و نایب رئیس باشگاه، معتقد است که مائورو ایکاردی در این تیم خواهد ماند.

شایعات حاکی از آن است که باشگاه یوونتوس قصد دارد برای جذب کاپیتان اینترمیلان، پیشنهادی 110 میلیون یورویی ارائه کند تا بند خرید او فعال شود. همچنین باشگاه‌های رئال مادرید، چلسی، بایرن مونیخ و منچستریونایتد نیز از مشتریان او هستند. با این وجود، زانتی موضوع جدایی ایکاردی را رد کرد و گفت که هیچ نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

او در جمع خبرنگاران گفت:" اینکه ایکاردی به جام جهانی نمی‌رود، باعث ناراحتی است زیرا او به همه شکل نشان داده که مناسب ترکیب آرژانتین است. وقتی یک قهرمان مثل او را در تیمتان دارید، طبیعی است که پیشنهادات زیادی دریافت کنید ولی مائورو کاپیتان ماست و یک منبع الهام برای اینتر. خوشحالیم که او اینجاست و در کنار ماست. نگران آینده نیستیم زیرا او بارها انگیزه اش را برای ماندن در تیم ما بیان کرده است و حالا در چمپیونزلیگ هستیم و باید کنار هم ادامه دهیم. هر بار که پا به زمین می‌گذارد، نشان می‌دهد که چقدر برای اینتر اهمیت قائل است."

برچسب‌ها: خاویر زانتی ایکاردی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

95 پاس حنایی1397/03/11

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi