خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال اهواز
اتحاد استقلال اهواز
50
428

هیچکس با این شرایط به استقلال خوزستان نمی‌آید

هیچکس با این شرایط به استقلال خوزستان نمی‌آید
حکیم نصاری هافبک استقلال خوزستان در گفت و گو با خبرنگار ما درباره وضعیت این فصل استقلال خوزستان گفت: خداراشکر توانستیم تیم را در لیگ برتر نگه داریم و شرمنده مردم خوزستان نشویم، شرایط تیم ما واقعا بد بود و باید از نزدیک شاهد بودید تا می دیدید چه بر ما بازیکنان و کادرفنی می گذرد.

وی افزود: اگر حمایت های اقای استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان نبود شاید اکنون تیمی به نام استقلال خوزستان وجود نداشت و حمایت های انها باعث شد تا تیم بتواند اکنون در لیگ بماند، آنهایی که مالک تیم شدند تنها وعده دادند و وقتی تیم در لیگ برتر ماند، خبری از انها نشد و تنها ٢ هفته وعده شان مبنی بر پرداخت هفتگی عملی شد.

نصاری در انتها نیز گفت: من تاکنون تنها ٣٥درصد از قراردادم را دریافت کرده ام، اگر شرایط بخواهد اینگونه باشد وضعیت نابسامان در فصل بعد ادامه دار است و کسی حاضر نیست با این شرایط به استقلال خوزستان بیاید.

برچسب‌ها: استقلال استقلال خوزستان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

299 لیابلفا1397/03/03

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi