خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار انگلیس
اتحاد انگلیس
8
5,931

گرت ساوتگیت:چرا کسی در انگلیس قهرمانی رئال رادر اروپا بخواهد

گرت ساوتگیت:چرا کسی در انگلیس قهرمانی رئال رادر اروپا بخواهد
گرت ساوتگیت سرمربی تیم ملی انگلستان حضور لیورپول در فینال لیگ قهرمانان اروپا را اتفاق بزرگی برای فوتبال انگلستان می‌داند. قرمزها به زودی به کیف می‌روند تا در مهم‌ترین بازی باشگاهی سال، به مصاف رئال مادرید بروند. از سوی دیگر ساوتگیت نفرات خود را برای جام جهانی دعوت کرده و یک هفته پس از فینال کیف، نخستین بازی دوستانه را برابر نیجریه انجام می‌دهد.
به گزارش اسکای اسپورتس، ساوتگیت گفت:
قهرمانی لیورپول می‌تواند اثر مثبت بزرگی در تیم ملی داشته باشد. می‌خواهیم بازیکنانمان در چنین بازی‌های بزرگی حاضر باشند و حالا هندرسون، الکس اکسلید چمبرلین، لالانا و ترنت تجربه بازی در چنین مسابقاتی را دارند. همین داستان در مورد بازیکنان اسپرز و سیتی هم وجود دارد، دوست داریم که پسران ما بازی در میادین بزرگ را تجربه کنند. می‌خواهیم تجربه بردن را داشته باشند چون آنگاه ملزومات قهرمان شدن را می‌دانند، تعهد و ذهنیت درست را برای نشان دادن بهترین عملکرد خود خواهند داشت. حضور لیورپول در فینال اتفاق بزرگی برای فوتبال انگلستان است. می‌دانم که همه هواداران فوتبال در انگلستان اینطور فکر نمی‌کنند اما چرا باید بخواهیم رئال مادرید برنده شود؟ چنین منطقی را درک نمی‌کنم.
او در خصوص جوردن هندرسون گفت:
او شرح وظایف غیرممکنی ندارد اما کاری بزرگ برای جانشینی استیون جرارد دارد. از این جهت که جرارد بازیکنی با آن توانایی و البته بومی بود. او به آرامی خود را جا انداخت و سعی کرد قدرت خود را در بازی‌های بزرگ نشان دهد و موفق شد. کسب رضایت هواداران به عنوان جانشین جرارد کاری بزرگ است. شخصیتی تاثیرگذار دارد، بی نهایت روی بازی متمرکز است. انعطاف‌پذیر و با تجربه است، وظایف را تمام و کمال درک می‌کند و یک متحد خوب برای یورگن کلوپ است.

برچسب‌ها: فوتبال انگلیس لیورپول رئال مادرید

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

104 یونایتد ابدی1397/02/30

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi