خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,299

کاپاتزه: با بازیکنان جوان به تهران آمدیم

کاپاتزه: با بازیکنان جوان به تهران آمدیم
سرمربی تیم فوتبال ازبکستان معتقد است که، شاگردان کی‌روش می‌توانند در جام جهانی ۲۰۱۸ از گروه خود صعود کنند.
تیمور کاپاتزه پس از شکست یک بر صفر تیم ازبکستان مقابل ایران گفت: از فدراسیون ایران بابت هماهنگی این بازی دوستانه تشکر می‌کنم. بازی خوبی برای هر دو تیم بود. همه فکر می‌کردند تیم ما دست و پا بسته باشد اما فکر می‌کنم دیدار امروز بازی خوب و مفیدی هم برای ما و هم برای ایران رقم خورد و امیدوارم روند این بازی‌ها برای ما ادامه داشته باشد.
«ازبکستان با تیم جوانی به این دیدار آمده بود آیا جوانگرایی در تیم ملی انجام داده‌اید یا به دلیل اینکه این دیدار دوستانه بود با بازیکنان جوان به ایران آمده‌اید؟» سرمربی تیم ازبکستان در پاسخ به این پرسش گفت: تیم ملی ما نتوانست به مسابقات جام جهانی راه پیدا کند و امروز هم فیفا دی نبود و ما نمی‌توانستیم از لژیونرهای خودمان استفاده کنیم. به همین دلیل ما تیم جوان و آینده‌دار را به ایران آوردیم و از حالا می‌خواهیم تیمی را آماده کنیم که به جام جهانی 2022 برسد. بازیکنان ما امروز بازی خوبی انجام دادند و چیزی از تیم بزرگسالان کم نداشتند. فکر می‌کنم این تیم در آینده می‌تواند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.
کاپاتزه یادآور شد: ایران بسیار خوب و آماده و جنگنده و از نظر فیزیکی خوب و تاکتیک‌پذیر است. ایران در گروه سختی در جام جهانی قرار گرفته اما با توجه به اینکه کی‌روش مربی بسیار خوب و باهوشی‌ است فکر می‌کنم ایران این شانس‌ را داشته باشد که از گروهش صعود کند. در مورد تیم ما هم قطعاً هفت الی هشت بازیکن این تیم در جام ملت‌های آسیا برای ازبکستان بازی خواهند کرد.
وی گفت: برای تیم ملی ایران در جام جهانی 2018 روسیه آرزوی موفقیت می‌کنم. امروز همه دیدند هواداران بسیار خوبی به ورزشگاه آمدند و فکر می‌کنم در روسیه هم هواداران بسیاری در جام جهانی حضور خواهند داشت. ایران یک تیم آسیایی است و ما هم هوادار این تیم هستیم و امیدوارم در جام جهانی تیم ایران از گروهش صعود کند.
سرمربی تیم ملی فوتبال ازبکستان در پایان مورد تشویق خبرنگاران حاضر در نشست خبری قرار گرفت.

برچسب‌ها: تیمور کاپاتزه سرمربی تیم فوتبال ازبکستان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

25 ﷼امیر کیانپور﷼1397/02/30

هیچ خبر مرتبطی یافت نشد!

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi