خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,272

علاقه جدی بایرن مونیخ به جذب رودریگو مورنو، مهاجم والنسیا

علاقه جدی بایرن مونیخ به جذب رودریگو مورنو، مهاجم والنسیا
مارسلینو می گوید اگر رودریگو و بایرن مونیخ به توافق برسند، مخالفتی با این انتقال نخواهد داشت.

رودریگو مورنو، مهاجم 27 ساله اسپانیایی والنسیا که برخلاف فصول گذشته، عملکرد بسیار خوبی داشت، توانست نقش مهمی در موفقیت های این تیم در فصلی که گذشت ایفا کند و احتمالا یکی از مسافران جام جهانی 2018 خواهد بود.

به گزارش مارکا، رودریگو که در این فصل توانسته تا 19 گل برای والنسیا به ثمر برساند، ممکن است با پسرخاله اش، تیاگو آلکانتارا هم تیمی شود زیرا بایرن مونیخ به جذب وی علاقه مند است. بایرن مونیخ به دنبال جذب مهاجمی است که علاوه بر چارچوب شناسی، دوندگی و فداکاری قابل توجهی در زمین داشته باشد و رودریگو از این ویژگی ها برخوردار است. اگر چه قیمت انتقال او، می تواند یک مانع مهم برای بایرن مونیخ باشد زیرا والنسیا اخیرا اعلام کرد که حاضر است رودریگو را با قیمت 60 میلیون یورو بفروشد. اگر چه بایرن مونیخ تیمی نیست که بتوان پیشنهاد آن را به سادگی رد کرد و مارسلینو، سرمربی خفاش ها در واکنش به علاقه بایرن مونیخ به رودریگو، اظهار نظر کرده است:

“رودریگو بازیکن بسیار مهمی برای تیم است اما فوتبال همین است. بازیکن عقیده خود را دارد، از طرفی دیگر باشگاه مالک حقوق خود است و دیگران نیز رودریگو را می خواهند. اگر سه طرف با یکدیگر به توافق برسند، از دست مربی کاری ساخته نیست. اگر بازیکن بخواهد تا در تیم بماند، مایل به ادامه همکاری با او خواهم بود.

برچسب‌ها: نقل و انتقالات رودریگو مورنو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

122 Seynar 111397/02/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi