خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,105

رئال در آستانه ثبت یک رکورد بی سابقه در اروپا

رئال در آستانه ثبت یک رکورد بی سابقه در اروپا
تا چند ماه پیش به نظر می رسید که فصلی پر از ناکامی در انتظار رئال مادرید باشد اما حالا ورق برگشته است.
به گزارش "ورزش سه"، رئال خیلی زود قافیه قهرمانی لالیگا را به بارسلونا باخت و در کوپا دل ری هم با شکست از لگانس حذف شد. در زمستان به نظر می رسید که کار رئالی ها در این فصل تمام شده باشد اما زیدان توانست لشگر شکست خورده خود را سر و سامان بدهد و رئال را به یک بار دیگر در لیگ قهرمانان به فینال برساند.

اواخر دی ماه اینگونه به نظر می رسید که رئال نتواند از پس پاری سن ژرمن در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان بر بیاید اما نه تنها اینگونه نشد که رئال علاوه بر حذف کردن پی اس جی، توانست یوونتوس و بایرن را هم در مراحل بعدی کنار بزند و برای سومین سال متوالی و چهارمین سال در 5 سال اخیر به فینال لیگ قهرمانان برسد.
حریف کهکشانی ها در فینال لیورپول است و باید دید 5 خرداد کدام یک جام قهرمانی را بالای سر خواهند برد.

شب گذشته همچنین تیم بسکتبال رئال نیز با درخشش لوکا دونچیچ و سرخیو یول، در نیمه نهایی یورولیگ توانست 92-83 از سد زسکا مسکو بگذرد و حریف فنرباغچه در فینال شود. دیداری که فردا در بلگراد برگزار خواهد شد و رئال می تواند به لادسیمای خود در بسکتبال نیز برسد.

به این ترتیب رئال به فاصله شش روز می تواند به اولین باشگاهی تبدیل شود که تیم های فوتبال و بسکتبالش توامان در یک فصل قهرمان اروپا شده اند. فصل 14-2013 نیز این امکان برای رئال مهیا بود اما در حالی که تیم فوتبال رئال با غلبه بر اتلتیکو، فاتح چمپیونزلیگ شد، تیم بسکتبال این باشگاه در فینال به مکابی باخت و امکان ثبت رکورد تاریخی برای رئال فراهم نشد.

یک سال بعد(سال 2015) اما بسکتبال رئال توانست به نهمین عنوان قهرمانی خود در اروپا دست یابد. به عبارتی لادسیما در بسکتبال و تردسیما در فوتبال، رئال را شنبه شب آینده صاحب رکوردی بی سابقه در اروپا خواهد کرد.

برچسب‌ها: رئال رئال مادرید

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

7 1

199 جوادینیهو1397/02/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi