خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,180

قلعه‌نویی در محاصره پرسپولیسی‌ها

قلعه‌نویی در محاصره پرسپولیسی‌ها
به گزارش "ورزش سه"، جمعی از بازیکنان پرسپولیس ، استقلال و البته پیشکسوتان مشهور و هنرمندان عرصه سینما و تلویزیون در افتتاحیه یک مجموعه ورزشی مدرن در قیطریه تهران دور هم جمه شدند و از جمله سرشناس ترین چهره های فوتبالی می توان به بهروز رهبری‌فرد، مهرداد میناوند، سهراب بختیاری زاده و امیرقلعه نویی سرمربی ذوب آهن اشاره کرد که محاصره او توسط تعدادی از پرسپولیسی ها مهم ترین سوژه این مراسم و دورهمی بود.

مسلما محاصره امیر قلعه نویی توسط ستاره های پرسپولیس همچون احمد نورالهی، امید عالیشاه، شجاع خلیل زاده، سیامک نعمتی و ... بار دیگر مورد توجه قرار خواهد گرفت اگرچه این بار پای یکی از دوستان امیرقلعه نویی میان بود که سرمربی ذوب را به این مراسم دعوت کرده بود. قلعه نویی که درحال حاضر خبرسازترین مربی ایرانی لیگ محسوب می شود ، در این جمع شاگردان زیادی هم داشت که یکی از جالبترین برخوردها ، دیدار او و محسن بنگر بود که البته بعد زا سوء تفاهم های تراکتورسازی این دو در بازی ذوب آهن- نفت همدیگر را دیده بودند.

برچسب‌ها: پرسپولیس قلعه نویی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

83 Derby County1397/02/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi