خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آرژانتین
اتحاد آرژانتین
4
32,562

بند عجیب قرارداد باشگاه بلاروسی با مارادونا.

بند عجیب قرارداد باشگاه بلاروسی با مارادونا.
ورزشی»فوتبال جهان
تاریخ انتشار : ۱۸:۰۳ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 18 May 2018 کد خبر: ۱۴۷۸۲۴
پ
بند عجیب قرارداد مارادونا با باشگاه بلاروسی
وجود بند عجیبی در قرارداد دیه‌گو مارادونا با باشگاه دینامو برست بلاروس به این اسطور آرژانتینی اجازه می‌دهد تا نسبت به فسخ آن در همان سال اول اقدام کند.

به گزارش فانوس، روزنامه لاناسیون آرژانتین نوشت: اگر دیه‌گو مارادونا در طول سال اول قراردادش با باشگاه دینامو برست بلاروس نتواند با هوای این کشور خود را وفق دهد، قادر به فسخ آن خواهد بود.
این روزنامه آرژانتینی در ادامه مطلبش آورده است: هرچند قرارداد مارادونا با باشگاه دینامو برست بلاروس برای سه سال طراحی شده، اما دارای یک بند برای فسخ زودهنگام است. اگر مارادونا به هر دلیل با زندگی در بلاروس و به ویژه هوای سرد آن خو نگیرد می‌تواند از بند موردنظر در قراردادش استفاده کند. مارادونا باید هوای 40+ درجه دبی را با 40- درجه در بلاروس عوض کند که کار آسانی نخواهد بود.

باشگاه دینامو برست بلاروس سه‌شنبه گذشته قراردادی سه ساله با مارادونا امضا کرد که براین اساس اسطوره محبوب آرژانتینی‌ها از تیر ماه در سمت ریاست و سرمربی این باشگاه آغاز به کار می‌کند. او قرار است نظارت دقیقی روی فعالیت آکادمی باشگاه دینامو برست داشته باشد و تغییرات مورد نیاز را در ساختار این باشگاه ایجاد کند.

برچسب‌ها: بلاروس مارادونا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

74 Fifa 181397/02/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi