خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,108

مارسلو از محمد صلاح وحشت دارد

مارسلو از محمد صلاح وحشت دارد
به گزارش "ورزش سه"، صلاح توانست 32 گل در این فصل لیگ برتر به ثمر برساند و رکورد گلزنی در یک فصل این لیگ که پیش از این به کریستیانو رونالدو، آلن شیرر و لوئیس سوارز تعلق داشت، به نام خود ثبت کند. صلاح که در مجموع 44 گل در این فصل به ثمر رسانده، در فینال چمپیونزلیگ مقابل رئال مادرید به میدان خواهد رفت و یار مستقیم او مارسلو خواهد بود. حال ابوطریقه مدعی شد که ضعف مارسلو در کارهای دفاعی، باعث وحشت او از تقابل با صلاح شده است.
او گفت:" لیورپول شانس بسیاری برای کسب پیروزی مقابل رئال مادرید در فینال چمپیونزلیگ دارد. در دیدارهای المپیک، از داخل زمین شاهد بودم که صلاح می‌تواند چه بلایی بر سر مارسلو بیاورد. ما با تیم ملی مصر مقابل برزیل بازی کردیم. مارسلو از صلاح وحشت دارد.این موضوع را بار دیگر در چمپیونزلیگ و در تقابل رئال مادرید و رم تماشا کردم."

برچسب‌ها: رئال مادرید لیورپول محمدصلاح

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

296 مهدی921397/02/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi