خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,560

زنوزی همچنان بی‌رقیب است

زنوزی همچنان بی‌رقیب است
سرمایه‌دار بزرگ آذربایجان همچنان تنها مشتری خرید امتیاز باشگاه تراکتورسازی است.

به گزارش آناج، سهام باشگاه تراکتورسازی روز شنبه هفته جاری از طریق آگهی نشریات برای فروش به مزایده گذاشته شد و درحالی که 5 روز از زمان آغاز این مزایده گذشته و تنها 2 روز به اتمام آن باقی است، اما فقط یک نفر خواهان خرید این سهام است.

محمدرضا زنوزی مالک باشگاه‌های گسترش فولاد و ماشین‌سازی که در همان روز نخست بسته پیشنهادی خود را ارائه کرد، تنها کسی است که خواهان گرفتن امتیاز تراکتورسازی شده است.

این درحالی است که برخلاف اخبار و شایعات مطرح شده مبنی بر حضور یک فرد غیربومی در بین متاقضیان، گویا چنین چیزی صحت نداشته و هیچ شخص یا ازگان دیگری در این مزایده شرکت نکرده است.

طبق اخبار دریافتی، یکی از شروط واگذاری که در آگهی مزایده اعلام نشده این است که سهام باشگاه به فرد غیربومی فروخته نخواهد شد و حتی اگر این فرد بسته پیشنهادی خود را ارسال کرده باشد، جایی برای رقابت با زنوزی نخواهد داشت.

همچنین برخلاف خبری که روز گذشته یکی از خبرگزاری‌های مطرح کشورمان اعلام کرد، شهرداری تبریز تاکنون برای حضور در مزایده درخواستی ارسال نکرده است تا بدین‌ترتیب زنوزی تنها مشتری باشگاه تراکتورسازی باشد.

گفته می‌شود تفاهم‌نامه انتقال امتیاز باشگاه تراکتورسازی به محمدرضا زنوزی درحال نهایی شدن است و به احتمال فراوان مالکیت تراکتور به این سرمایه‌دار بزرگ کشورمان خواهد رسید.

با این اوصاف، بایستی منتظر ماند و دید در این 2 روز باقی مانده از موعد تعیین شده چه اتفاقاتی خواهد افتاد و آیا رقیبی برای زنوزی پیدا می‌شود و اینکه سرانجام بحث واگذاری باشگاه تراکتورسازی به بخش خصوصی محقق می‌شود یا خیر؟

شنیده‌ها حاکی است نتیجه مزایده باشگاه تراکتورسازی روز شنبه طی جلسه‌ای اعلام خواهد شد.

برچسب‌ها: تراکتورسازی مالکیت باشگاه تراکتور سازی واگذاری

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

110 جانیم آذربایجان1397/02/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi