خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,086

رئال به دنبال دروازه بان چلسی

رئال به دنبال دروازه بان چلسی
دروازه بان بلژیکی اخیرا تایید کرد که فصل آینده در چلسی خواهد بود، هر چند که هنوز قرارداد جدیدی با این تیم امضا نکرده ولی میرر مدعی شد که سپیدپوشان آماده اند که گلر اسپانیایی را به مادرید برگردانند.

میرر: رئال در پی به خدمت گرفتن دروازه بان چلسی

فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید، پس از اینکه قید خرید دخیا را از منچستریوناتید زد، حالا کورتوا را بهترین گزینه برای جانشینی کیلور ناواس می‌داند و حالا توجهش را به جذب او که تنها 12 ماه از قراردادش باقی مانده، جلب کرده است. لندنی ها، فصل آینده در چمپیونزلیگ حضور نخواهند داشت و این موضوع می‌تواند مقدمات جدایی گلر بلژیکی از استمفورد بریج را فراهم کند.

کورتوا 3 فصل در اتلتیکو بازی کرد و در مادرید تشکیل خانواده داد. دختر و پسر کورتوا، به همراه همسرش در مادرید زندگی می‌کنند و پیشنهاد رئال می‌تواند انگیزه‌های ویژه ای در او ایجاد کند.

برچسب‌ها: رئال مادرید چلسی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

7 0

52 آلترنیتیو1397/02/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi