خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار انگلیس
اتحاد انگلیس
8
5,937

کین: برای قهرمانی به روسیه می‌رویم

کین: برای قهرمانی به روسیه می‌رویم
ساوت‌گیت در جلسه‌ای بازیکنان تیم ملی انگلیس را از تصمیم خود برای اعطای بازوبند کاپیتانی به کین باخبر کرد اما سه ماه قبل به این بازیکن 24 ساله گفته بود.
مهاجم تاتنهام که در 23 بازی ملی خود 12 گل زده، می‌گوید تیمی که فقط 5 بازیکن با سابقه حضور در جام جهانی دارد، می‌تواند شگفتی بیافریند: «فکر می‌کنم می‌توانیم قهرمان شویم. خودمان می‌دانیم مدعی قهرمانی نیستیم اما به این فصل نگاه کنید، هیچ کس فکر نمی‌کرد لیورپول تا فینال لیگ قهرمانان برود، به منچستریونایتد دوران سر الکس فرگوسن نگاه کنید، یک تیم جوان سال‌ها بر لیگ برتر مسلط بود. واقعا جوانی بهانه خوبی نیست، می‌تواند خوب باشد. ما می‌توانیم قهرمان شویم و تلاشمان را می‌کنیم. هر هدف دیگری کافی نیست، من در ذهن خودم رسیدن به تمام افتخارات را هدف قرار می‌دهم. تیم‌های خیلی خوبی در جام جهانی هستند اما این رویا ارزش مبارزه را دارد. شاید در حال حاضر این انتظار واقع‌بینانه نباشد اما با شروع بازی‌ها مشخص می‌شود. فشار و استرس بخشی از جام جهانی است، شما باید با آن کنار بیایید. ما تیم جوان و کم تجربه‌ای هستیم اما وقتی بازی می‌کنیم هواداران انتظار پیروزی دارند بخصوص در بازی‌های مرحله گروهی. این بخشی از تجربه است که بتوانی بازی کنی و با فشار منطبق شوی. در گذشته وحشت داشتیم از اینکه بگوییم می‌خواهیم چیزی ببریم، از واکنش رسانه‌ها و هواداران می‌ترسیدیم اما حالا می‌خواهیم نترسیم و شجاع باشیم. چه در مرحله گروهی حذف شویم چه در نیمه‌نهایی، جام جهانی را نبرده‌ایم. بنابراین با بقیه حرفش را زده‌ایم و هیچ ترسی نداریم. نهایت سعی‌مان را می‌کنیم که به خواسته‌مان برسیم.»
کین که با 24 سال سن جوانترین کاپیتان تاریخ تیم ملی انگلیس در جام جهانی خواهد بود، نخستین بار تابستان گذشته در بازی مقدماتی جام جهانی مقابل اسکاتلند بازوبند کاپیتانی را بست و بعد از آن در سه بازی دیگر هم کاپیتان بوده، در این چهار بازی او 5 گل زده تا نشان دهد بار مسوولیت نمی‌تواند روی فرمش اثر منفی بگذارد: «خللی ایجاد نمی‌کند، بی‌نهایت به بستن بازوبند کاپیتانی افتخار می‌کنم اما من باید بروم و کارم را انجام دهم، سخت تلاش کنم و گل بزنم.»
اریک دایر هم‌تیمی او در تاتنهام و جوردن هندرسون که خودش را برای بازی شنبه مقابل رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان آماده می‌کند، کاندیداهای دیگر بودند. ساوت‌گیت از وقتی آمده برای ایجاد یک جو قوی و مسوولانه در رختکن انگلیس، کاپیتانی را به چند بازیکن از جمله گری کیهیل و جو هارت هم داده اما می‌خواست برای جام جهانی یک بازیکن ثابت پیدا کند.
انگلیس که تنها قهرمانی‌اش در جام جهانی در سال 1966 به دست آمده، 28 خرداد نخستین بازی خود در گروه G را برابر تونس انجام می‌دهد، پاناما و بلژیک دیگر تیم‌های این گروه هستند.

برچسب‌ها: هری کین تاتنهام تیم ملی انگلیس گرت ساوت گیت

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

7 0

280 Ft101397/03/09

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi