خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار انگلیس
اتحاد انگلیس
8
5,937

جنجال خالکوبی عجیب مهاجم انگلیس در آستانه جام جهانی

جنجال خالکوبی عجیب مهاجم انگلیس در آستانه جام جهانی
به تازگی عکس هایی از تمرین تیم ملی انگلیس منتشر شد که در آنها خالکوبی یک تفنگ روی پای راست استرلینگ دیده می شود. این عکس واکنش های زیادی به همراه داشت و یکی از فعالان مخالف استفاده از سلاح در انگلیس، این حرکت استرلینگ را "بسیار شرم آور" توصیف کرد.
پیرس مورگان، یکی از نویسندگان ارشد دیلی میل، هم در انتقاد از استرلینگ، در توئیترش نوشت:" من رحیم استرلینگ را دوست دارم و فکر می کنم او بازیکن فوق العاده ای است اما او کارهای احمقانه ای انجام می دهد که به شکل اجتناب ناپذیری، توجه رسانه ها را جلب توجه می کند، مانند خالکوبی کردن تفنگ روی پایش در آستانه جام جهانی."
گری لینه کر، مهاجم سابق تیم ملی انگلیس و مجری فعلی برنامه مچ آو دِ دی، نیز این حرکت استرلینگ را غیرقابل قبول توصیف کرد.
اما او خیلی زود به این اتفاق واکنش نشان داد و در صفحه اینستاگرامش نوشت:" وقتی 2 ساله بودم، پدرم به ضرب گلوله تفنگ کشته شد. به خودم قول دادم که هرگز در زندگی ام به تفنگ دست نزنم. من با پای راستم شلیک می کنم بنابراین این خالکوبی معنای عمیق تری دارد و هنوز نیمه تمام است."
با وجود این توضیح و مشخص شدن اینکه طرح خالکوبی هنوز کامل نشده، باز هم انتقادهای زیادی از استرلینگ مطرح شد و همین مسئله واکنش اتحادیه فوتبال انگلیس و گرت ساوتگیت، سرمربی سه شیرها را به همراه داشت.
در بیانیه اتحادیه فوتبال انگلیس آمده است:" همه ما از رحیم استرلینگ حمایت می کنیم و توضیح صادقانه او را می پذیریم. او و سایر اعضای تیم تنهاروی آماده سازی برای جام جهانی تمرکز دارند."
استرلینگ که در سال 2015 از لیورپول به منچسترسیتی پیوست، در 140 بازی برای این تیم، 44 گل زد و یکی از امیدهای اصلی گلزنی برای انگلیس در جام جهانی محسوب می شود.سه شیرها در مرحله گروهی جام جهانی باید به مصاف بلژیک، پاناما و تونس بروند.

برچسب‌ها: رحیم استرلینگ تیم ملی انگلیس پیرس مورگان گری لینه کر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

213 Ft101397/03/09

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi