خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تاتنهام
اتحاد تاتنهام
36
576

سون هیونگ مین بالاتر از آزمون بهترین بازیکن آسیاست.

سون هیونگ مین بالاتر از آزمون بهترین بازیکن آسیاست.
به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از فاکس ‌اسپورت، سون هیونگ مین، مهاجم کره‌ای تاتنهام با ۲۰ گل زده برترین گلزن آسیایی تاریخ لیگ برتر انگلیس لقب گرفت.
این بازیکن کره‌ای توانست رکورد هموطنش پارک جی سون را بشکند.
به نظر می‌رسد سون هیونگ مین در حال‌ حاضر بهترین بازیکن در سطح آسیا محسوب می‌شود که در لیگ برتر انگلیس عملکرد درخشانی از خود نشان داده است. لیگ انگلیس سخت‌تر از لیگ‌های تمام دنیا است و به همین خاطر گلزنی در این لیگ از اهمیت بیش‌تری برخوردار است.
چندین بازیکن از ژاپن هستند که در بوندسلیگا عملکرد خوبی از خود نشان دادند. اخیرا شینجی کاکاوا توانست رکوردار گلزنی در بوندسلیگا بین بازیکنان ژاپنی باشد.
هم‌چنین در بین بازیکنان آسیایی سردار آزمون هم وجود دارد که باید بتواند در لیگ‌های مهم‌تری توانایی‌اش را نشان دهد و به همین خاطر باید بپذیریم که بازیکنان همچون سردار آزمون و عمر عبدالرحمان پایین‌تر از سونگ هیونگ مین قرار دارد. هر چند که سون هیونگ مین ظرافت بازی عمر عبدالرحمان را ندارد ولی هفته‌ به هفته‌ در بهترین لیگ دنیا توانایی‌هایش را نشان می‌دهد. هر چند که می‌توان لیگ امارات را لیگ خوب در قاره آسیا توصیف کرد ولی با لیگ فوتبال انگلیس و سطح اروپا قابل مقایسه نیست.

برچسب‌ها: سون هیونگ مین تاتنهام بهترین بازیکن اسیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

250 Fc Totspurs1397/03/09

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi