خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار سپاهان
اتحاد سپاهان
11
9,260

حضور نماینده سپاهان در تهران برای مذاکره با مسلمان

حضور نماینده سپاهان در تهران برای مذاکره با مسلمان
بدون شک سپاهان تا این لحظه فعال ترین تیم نقل و انتقالات بوده؛ پس از پیوستن پیام نیازمند دروازه بان پیکان که رحمان احمدی را نیمکت نشین کرده بود و ایرانپوریان کاپیتان تراکتور سازی که با قراردادی ۲ ساله به سپاهان پیوستند؛ امروز هم نوبت کیروش استنلی رسید او که خود فصل گذشته شاگرد قلعه نویی بوده است؛ با قراردادی یک ساله به تیم پیوست. گمانه زنی های زیادی برای بازیکنان دیگر مانند خالد شفیعی و مسلمان و ابراهیم صالحی و... است که گویا دو خرید بعدی سپاهان ابراهیم صالحی و محسن مسلمان هستند و تا این لحظه ابراهیم عالمه دروازه بان فصل پیش از تیم جدا شده.

هافبک فصل گذشته پرسپولیس در آستانه سپاهانی شدن قرار دارد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرنگار ورزشی ایلنا، محسن مسلمان، هافبک فصل گذشته پرسپولیس که در حال حاضر قراردادش با این تیم به پایان رسیده است، مورد توجه چند تیم لیگ برتری قرار دارد ولی به نظر می‌رسد سپاهانی‌ها نسبت به جذب او نزدیک‌تر از سایرین هستند.
در حال حاضر باشگاه سپاهان نماینده خودش را به تهران فرستاده تا با مسلمان مذاکرات مستقیمی داشته باشد و در صورت توافق قرارداد داخلی امضا شود.
تا این لحظه توافق مالی میان طرفین صورت نگرفته است و از این نظر اختلاف وجود دارد ولی طبق شنیده‌ها احتمالاً به زودی این توافق نهایی می‌شود.

برچسب‌ها: سپاهان محسن مسلمان قهرمانی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

482 Rape Boy1397/03/08

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi