خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار مارسی
اتحاد مارسی
31
596

واکنش رودی گارسیا به تست دوپینگ در تمرینات مارسی

واکنش رودی گارسیا به تست دوپینگ در تمرینات مارسی
رودی گارسیا به تست دوپینگ در تمرینات مارسی واکنش نشان داد.

طرفداری - دو تیم مارسی و سالزبورگ در بازی برگشت دور نیمه نهایی لیگ اروپا به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش یورواسپورت، روز سه شنبه دو نفر از آژانس ضددوپینگ فوتبال فرانسه وارد تمرینات مارسی شدند و از چند بازیکن تست دوپینگ گرفتند. این اقدام با واکنش سرمربی تیم همراه شد. او معتقد است دو روز قبل از برگزاری چنین رقابت مهمی، نباید اقدامات این چنینی انجام شود. او در این باره اظهار داشت:

انتظار دارید چه برخوردی داشته باشم؟ طبیعتا ما چیزی برای پنهان کردن نداریم. من هیچ شکایتی از انجام آزمایشات دوپینگ ندارم. ولی به نظرم کمی عجیب است که دو روز قبل از بازی مهمی چون نیمه نهایی لیگ اروپا، چنین آزمایشی انجام شود. یک نفر از طرف آژانس ضد دوپینگ پیش من آمد که اعتبار کارت پزشکی اش به پایان رسیده بود و برگه ماموریتش هیچ مهری نداشت. دو ساعت از تمرین مان را از دست دادیم. به همین خاطر من از اتفاقی که روز سه شنبه افتاد خوشحال نبودم.

نماینده آژانس ضددوپینگ فرانسه هم به این صحبت ها واکنش نشان داد:

بله تست دوپینگ قبل از بازی های مهم و حضور سرزده ماموران ما در تمرینات تیم ها، از نکات اساسی مبارزه با دوپینگ است. ما یک نهاد عمومی مستقل هستیم. از هیچکس دستور نمی گیریم. نمونه گیرهای ما تاییدشده و معتبر هستند. در مورد تست دوپینگ در تمرینات مارسی هم وضعیت به همین شکل بود. قبلا هم چنین رویه ای داشتیم و بعد از این هم به همین روند ادامه خواهیم داد. همان طور که دوچرخه سواران حاضر در تور دو فرانس آزمایش می دهند. بازیکنان مارسی هم کاملا حرفه ای هستند و به این نوع تست ها عادت دارند. آنها در طول انجام تست دوپینگ خیلی خوب رفتار کردند.

برچسب‌ها: المپیک مارسی رودی گارسیا ردبول سالزبورگ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

7 0

326 Esteghlal City1397/02/13

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi