خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,298

دیدار کی‌روش و عابدزاده درپرتغال

دیدار کی‌روش و عابدزاده درپرتغال
به گزارش " ورزش سه" امیر عابدزاده دروازه بان ایرانی تیم ماریتیمو درادامه حضورش در ترکیب اصلی این تیم در بازی برابر تیم براگا درون دروازه قرار گرفت. این بازی البته در پایان با نتیجه دو بر صفر به سود حریف قدرتمند ماریتیمو به پایان رسید. با این وجود این بازی برای عابدزاده یک بازی مهم به شمار می آمد چرا که میهمانان مهمی از جایگاه ویژه شاهد بازی او بودند. کارلوس کی روش و اوسیانو کروز سرمربی و مربی تیم ملی ایران دو میهمان ویژه این بازی بودند که برای تماشای بازی دروازه بان ملی پوش ماریتیمو در ورزشگاه حضور داشتند.

البته افراد دیگری هم برای تماشای این بازی به ورزشگاه آمده بودند و تیم های واتفورد، وستهام، مارسی، مون پلیه، جنوا، پی اس وی، نیس، بشیکتاش، ویارئال و سلتاویگو استعدادیاب هایشان را به این بازی فرستاده بودند تا عملکرد بازیکنان حاضر در میدان را از نزدیک ببینند. این موضوع نیز می تواند برای دروازه بان ایرانی ماریتیمو خوب باشد چرا که او نیز این شانس را دارد که مورد توجه تیم های دیگر اروپایی قرار بگیرد. عابدزاده در این فصل در شش بازی در لیگ برتر پرتغال برای تیمش به میدان رفته و سه برد، دو مساوی و یک باخت به دست آورده است. او در این فصل در جام های مختلف برای ماریتیمو و در کل در 13 بازی به میدان رفته و 7 برد ، 4 مساوی و دو باخت برای این تیم رقم خورده است. عابدزاده در این بازی ها 5 بار کلین شیت کرده است. او در آخرین اردوهای تیم ملی یکی از چهار دروازه بان منتخب کارلوی کی روش بوده و حالا این شانس را دارد که یکی از مسافران جام جهانی در روسیه باشد.

برچسب‌ها: امیر عابدزاده کارلوس کیروش تیم ملی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

110 عقاب های آملی1397/02/06

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi