خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرلورکوزن
اتحاد بایرلورکوزن
51
431

بروسیا دورتموند 4-0 بایرلورکوزن

بروسیا دورتموند 4-0 بایرلورکوزن
بروسیا دورتموند در نمایشی مقتدرانه موفق به کسب پیروزی پر گل مقابل لورکوزن شد.
پیش از آغاز بازی دو بنر اعتراض آمیز و تند نسبت به عملکرد ضعیف دورتموند در هفته‌های اخیر و خصوصا شکست در دربی روهر، در دستان هواداران مشاهده می‌شد.
"هیچ اراده، اشتیاق و شجاعتی ندارید، تیم نیستید! هیچ‌کس دورتموند را به اندازه شما کوچک نمی‌کند"
یواخیم لوو، سرمربی تیم ملی آلمان تماشاگر این بازی بود.
مارسل اشملزر، کاپیتان اول دورتموند در ترکیب 18 نفره تیم قرار نگرفت. میشائیل تسورک غیبت اشملزر را به دلایل فنی دانست.
برخلاف روند اخیر دورتموند، این بار آن‌ها بازی را قدرتمندانه شروع کردند. میزبان از ابتدا کنترل بازی را در اختیار گرفت.
دقیقه 9 اولین موقعیت برای بروسین‌ها ایجاد شد، شوت رو پای گوتسه در محوطه لورکوزن با برخورد به تا راهی کرنر شود.
دقیقه 12 روی یک ضدحمله، پاس عالی رویس، سانچو را در موقعیت تک به تک با اوزجان قرار داد. ضربه ضعیف سانچو را دروازه‌بان لورکوزن مهار کرد.
بروسیا دورتموند 1-0 بایرلورکوزن | سانچو (دقیقه 13): این بار حرکت انفرادی فوق‌العاده پولیشیچ بود که موقعیتی عالی برای سانچو فراهم کرد. دقیقه 13 پاس‌کاری گوتسه و پولیشیچ، حرکت پا به توپ پولیشیچ، چند دریبل و یک پاس عالی از سوی او برای سانچو در محوطه لورکوزن را در پی داشت. جوان 18 ساله دورتموند این بار قدر توپ را دانست و با یک ضربه بغل پای فنی، اولین گلش در بوندس لیگا را به ثمر رساند.
دقیقه 15 جیدون سانچو پاس پولیشیچ را جبران و او را در موقعیتی خوب صاحب توپ کرد، ضربه پولیشیچ با دفع مدافع حریف راهی کرنر شد.
بازی تا یک ربع آرام دنبال شد اما بار دیگر حملات دورتموند از راه رسیدند. دقیقه 35 پاس فوق‌العاده توپراک در محوطه جریمه به فیلیپ رسید، دفع توپ تا توپ را جلوی پای رویس کاشت تا کاپیتان دورتموند با یک شلیک تماشایی دروازه لورکوزن را باز کند. داور با استفاده از کمک داور ویدیویی و اعلام آفساید فیلیپ این گل را مردود اعلام کرد.
دو دقیقه بعد داور خطای روی پولیشیچ را پنالتی تشخیص داد. رویس پشت توپ ایستاد اما ضربه پنالتی‌اش را اوزجان مهار کرد تا نیمه اول با برتری یک بر صفر میزبان به پایان برسد.
نیمه دوم با هجوم‌های لورکوزن آغاز شد، اما این حملات ثمری در پی نداشت. در سوی دیگر اولین موقعیت دورتموند در این نیمه روی تکنیک فوق‌العاده سانچو شکل گرفت. سانچو بعد از میان برداشتن چند بازیکن توپ را در محوطه برای گوتسه کاشت اما ضربه گوتسه را مدافع لورکوزن برگشت داد.
گوتسه دوباره صاحب توپ شد و این بار توپ در گوشه محوطه به رویس رسید، ضربه رو پا و زیبای رویس در حالیکه اوزجان هم بی حرکت ایستاده بود، به تیر افقی دروازه برخورد کرد.
دقیقه 54 ضربه هاورتز با اختلاف اندک از کنار دروازه دورتموند به بیرون رفت. در برگشت همین توپ، دورتموند به گل دومش رسید.
بروسیا دورتموند 2-0 بایرلورکوزن | رویس (دقیقه 54): پاس وایگل پشت محوطه جریمه به گوتسه رسید، گوتسه تک ضرب رویس را در داخل محوطه صاحب توپ کرد تا رویس با از میان برداشتن اوزجان دروازه خالی لورکوزن را باز کند.
حمله جدی بعدی دورتموند نیز تبدیل به گل شد.
بروسیا دورتموند 3-0 بایرلورکوزن | فیلیپ (دقیقه 63): پاس بلند آکانجی با کنترل توپ فوق‌العاده و پیش روی سانچو همراه شد. سانچو با یک کات بک فیلیپ را صاحب توپ کرد. فیلیپ نیز در شرایطی نامتعادل گل سوم دورتموند را به ثمر رساند.
دقیقه 74 لورکوزن اولین شوت در چارچوبش را زد، اما ابتدا بورکی و سپس آکانجی این توپ را برگشت دادند.
بروسیا دورتموند 4-0 بایرلورکوزن | رویس (دقیقه 79): روی یک ضدحمله داهود توپ را در سمت چپ خط هجومی دورتموند به سانچو رساند، ارسال سانچو به تیر دو درست روی سر رویس فرود آمد. رویس نیز با یک ضربه سر دروازه را باز کرد تا عملکرد درخشانش در این دیدار را تکمیل کند.
در ادامه یک موقعیت عالی دیگر نصیب دورتموند شد که از خودگذشتگی رویس در زدن ضربه و ارسال پاس او سبب شد تا مدافع حریف توپ را دفع کند.
بازی با حساب 4-0 به سود میزبان به پایان رسید. بعد از هفته‌ها نمایش‌های ضعیف این بار دورتموند فوتبالی زیبا و هجومی ارائه داد و هواداران معترض ابتدای کار، در ورزشگاه ماندند تا بازیکنان تیمشان را تشویق کنند.

برچسب‌ها: بروسیا دورتموند بایرلورکوزن بوندس لیگا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

171 بایر‌ لورکوزن1397/02/02

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi