خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ذوب آهن
اتحاد ذوب آهن
24
1,460

واکنش ذوالفقار نسب از پیروزی ذوب آهن بر استقلال

واکنش ذوالفقار نسب از پیروزی ذوب آهن بر استقلال
ذوالفقار نسب درباره شانس استقلال و پرسپولیس برای جبران شکست دور رفتشان بیان داشت: هر دو تیم شانس 50-50 برای صعود دارند.
واکنش ذوالفقار نسب از پیروزی ذوب آهن بر استقلال
به گزارش افکارنیوز، بیژن ذوالفقار نسب درباره دیدار دو تیم ذوب آهن و استقلال که با برتری 1-0 تیم اصفهانی خاتمه پیدا کرد اظهار داشت: من فکر می کنم بازی حساس و خوبی بود. استقلال چند بازیکن خوب خود را به همراه نداشت و تغییراتی را در ترکیب خود به وجود آورده بود. ذوب آهن هم در نیمه دوم و علی الخصوص در 20 دقیقه پایانی نمایش بسیار خوبی داشت.آنها روی اشتباه مدافع استقلال در دقایق پایانی به گل رسیدند و در بهترین زمان ممکن هم به این هدف رسیدند.
وی در ادامه افزود: نتیجه 1-0 شکننده است و در بازی های رفت و برگشت نمی شود روی آن حساب کرد. استقلال در تهران و در حضور تماشاگرانش شانس خوبی برای برگشت به بازی دارد.
وی درباره دو برد قلعه نویی مقابل شفر اذعان داشت: فوتبال راز و رمز های نانوشته زیادی دارد که شما نمی توانید احساس کنید. نمی توان گفت یک مربی به خاطر دو باخت در برابر دیگری مشکل دارد. درست است اقای قلعه نویی در دو تقابل با آقای فشر برنده شده اما استقلال چشم بسته بازنده این دو دیدار نبوده است. آقای قلعه نوی نسبت به مربیان دیگر با استقلال آشناتر است چرا که چند سال در اینجا کار کرده است. از نظر من روی اتفاق دو برد به ذوب آهن رسید.
سرمربی اسبق تیمهای استقلال و ذوب آهن گفت: نتیجه این بازی وقتی معلوم می شود که بازی برگشت در آزادی هم به انجام برسد. از الان نمی توان صعود ذوب آهن را قطعی دانست. یک نیمه از جدال این دو تیم گذشته و حالا یک نیمه دیگر باقی مانده است. ذوب آهن تیم خوب و قابل احترامی است. آنها در لیگ هم بالای استقلال قرار گرفتند.
وی درباره عملکرد خوب مظاهری و حضورش در ترکیب تیم ملی به جای بیرانوند تصریح کرد: مطاهریدروازه بان خوبی است و در این شکی وجود ندارد. او نه تنها در بازی دشب بلکه در الباقی بازی های ذوب هم جزو خوب های این تیم بوده است. اما نباید از شرایط و کیفیت فنی بالای بیرانوند هم چشم پوشی کنیم. این رقابت به وجود آمده را باید برای تیم ملی به فال نیک بگیریم. کی روش در نهایت باید تصمیم بگیرد که از کدام دروازه بان خود در دروازه استفاده کند. نظر من این است که برای مظاهری زود است بخواهد در جام جهانی در دروازه ایران بایستد. بیرانوند بازی های بهتر از مظاهری را در کارنامه خود داشته است.
ذوالفقار نسب در پایان درباره شانس استقلال و پرسپولیس برای جبران شکست دور رفتشان بیان داشت: هر دو تیم شانس 50-50 برای صعود دارند. فضای حاکم بر ورزشگاه هم قطعا به سود این دو تیم خواهد بود. مطمئن باشید نزیدک به صد هزار نفر در هر دو بازی به ورزشگاه می آیند. پرسپولیس هم مانند استقلال دو سه مهره کلیدی خود را ندارد اما برای صعود از شانس قابل توجهی برخوردار است

برچسب‌ها: ذوب آهن اصفهان ذولفقار نسب بازی برگشت استقلال پرسپولیس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

251 آفتاب انقلاب1397/02/20

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi