خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,272

ستاره بایرن مونیخ ماندنی شد

ستاره بایرن مونیخ ماندنی شد
فرانک ریبری قراردادش با باواریایی‌ها را تمدید کرد و تا پایان فصل 19-2018 در این تیم حضور خواهد داشت.
ستاره بایرن مونیخ ماندنی شد
به گزارش افکارنیوز، فرانک ریبری قراردادش با باواریایی‌ها را تمدید کرد و تا پایان فصل 19-2018 در این تیم حضور خواهد داشت. بال فرانسوی 35 ساله بایرن مونیخ که یازدهمین فصل حضورش را در این تیم می‌گذارند، این فصل هم جزو بهترین بازیکنان تیم تحت هدایت یوپ هاینکس بوده و سهم بسزایی در ششمین قهرمانی متوالی غول‌های مونیخ در بوندس‌لیگا داشته است.
او پنجمین بازیکن تاریخ بوندس‌لیگاست که هشت بار قهرمانی در بوندس‌لیگا را تجربه کرده است. پیش از او بازیکنانی مانند فیلیپ لام، باستین شواین‌اشتایگر، اولیور کان و مهمت شول موفق به کسب این افتخار شده بودند.
ریبری در خصوص تمدید قراردادش با بایرن مونیخ گفت: من بسیار خوشحالم که یک سال دیگر در بایرن مونیخ می‌مانم. مونیخ از سال‌ها پیش خانه‌ام بوده و باعث افتخار من است که فصل آینده هم می‌توانم پیراهن این تیم را بر تن کنم. تا به امروز ما در کنار هم موفقیت‌های فراوانی کسب کرده‌ایم. امیدوار فصل آینده هم برای‌مان فصل خوبی باشد و شانس‌مان برای بردن لیگ قهرمانان اروپا بیشتر.
ریبری از سال 2007 که از مارسی به بایرن مونیخ پیوست برای این تیم 385 بازی انجام داده و در این مدت 117 گل و 179 پاس گل در کارنامه‌اش ثبت‌ شده است. او علاوه بر هشت قهرمانی‌اش در بوندس‌لیگا، پنج بار هم قهرمان جام حذفی آلمان شده است و یک بار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و یک بار قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها و همچنین قهرمانی در سوپرجام اروپا و آلمان را تجربه کرده است. ریبری باسابقه‌ترین بازیکن غیرآلمانی بایرن مونیخ از لحاظ انجام بیشترین تعداد بازی است.

برچسب‌ها: بایرن مونیخ فرانک ریبری

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

131 Güneyazerbaycan1397/02/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi