خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار هلند
اتحاد هلند
9
5,459

سقوط نایمخن به لیگ دسته دو هلند

سقوط نایمخن به لیگ دسته دو هلند
تیم نایمخن هلند که با قرار گرفتن در رتبه هفدهم جدول رده بندی لیگ دسته اول هلند موسوم به اوردویژه به مرحله پلی آف راه یافته بود، با قبول دومین شکست برابر اسپارتا روتردام به لیگ دسته دوم هلند سقوط کرد.

نایمخن که در بازی رفت برابر حریف دسته دومی در خارج از خانه یک بر صفر شکست خورده بود،یکشنبه در خانه از اسپارتا روتردام پذیرایی می کرد و برای جبران نتیجه به میدان رفته بود اما در پایان با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد.
در این دیدار علیرضا جهانبخش از ابتدا در ترکیب نایمخن قرار گرفت و تا دقیقه ۹۰ نیز در زمین حضور داشت اما نتوانست مانع شکست تیمش شود.

روالد فن هئوت (۴) ، می مون ماهی (۲۷) و استف نیووندال (۴۲) سه گل اسپارتا روتردام را به ثمر رساندند و تک گل یاران جهانبخش را هم رایان کولویک در دقیقه ۶۷ وارد دروازه تیم میهمان کرد.

نایمخن با این نتیجه به رقابت های لیگ دسته دوم سقوط کرد تا اسپارتا روتردام در دیگر دیدار شانس خود را برای صعود به اوردویژه امتحان کند.

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

8 0

123 آرسنـــال1393/02/22

هیچ خبر مرتبطی یافت نشد!

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi