خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فیورنتینا
اتحاد فیورنتینا
28
1,340

سیمونه اینزاگی: این پیروزی، بزرگترین برد فصل ما بئد

سیمونه اینزاگی: این پیروزی، بزرگترین برد فصل ما بئد
سرمربی عقاب ها نتایج تیمش را جواب محکمی به کسانی دانست که در ابتدای فصل آنها را از دور رقابت خارج می دیدند.

طرفداری- در جذاب ترین بازی این هفته سری آ، لاتزیو در زمین فیورنتینا به یک پیروزی ارزشمند رسید. آنها دو بار شکست را با تساوی عوض کردند و سرانجام به پیروزی 4-3 رسیدند تا همچنان شانس بالایی برای رسیدن به سهمیه لیگ قهرمانان اروپا داشته باشند. تیم سیمونه اینزاگی با 79 گل زده، دوباره بهترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد. در ضمن فیورنتینا اولین شکستش پس از مرگ داویده آستوری را متحمل شد.

پس از مسابقه، سیمونه اینزاگی در مصاحبه ای با اسکای اسپورت ایتالیا گفت:

در لحظات کلیدی بازی با قلب و البته فکرمان عمل کردیم. من هم تحت شرایط بازی، دچار تنش شدم و وقتی بازی 2-0 بود از کنار زمین اخراج شدم اما هرگز به داوران بی احترامی نکردم. فقط خواستار شفاف سازی در مورد برخی صحنه ها بودم. با این حال حتی وقتی از کنار زمین دور شدم، مشکلی نداشتم چون همکارانی فوق العاده دارم که می دانستند باید چه کاری بکنند.
لوییس آلبرتو و فلیپه اندرسون، خط دفاع فیورنتینا را خیلی اذیت کردند. این پنجاهمین بازی فصلمان بود ولی بچه نشان دادند از نظر بدنی در شرایط خوبی هستند و هنوز می خواهند به خلق لحظاتی قابل توجه ادامه بدهند.
با در نظر گرفتن اتفاقاتی که در بازی افتاد، این برد احتمالا بزرگترین پیروزی فصل ماست. در شروع فصل وقتی مردم حتی در مورد قرار گرفتن لاتزیو در جمع 8 تیم اول شک و تردید داشتند، آزرده خاطر شدم چون می دانستم این ترکیب چه کیفیتی دارد؛ به توانایی های بازیکنانم ایمان دارم.

برچسب‌ها: اینزاگی لاتزیو فیورنتینا سری آ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 1

295 .p.s.g1397/01/30

24 ارديبهشت (17:41)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi