خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرلورکوزن
اتحاد بایرلورکوزن
51
431

لورکوزن2-6بایرن مونیخ؛صعود به فینال با تحقیر تیم هرلیش

لورکوزن2-6بایرن مونیخ؛صعود به فینال با تحقیر تیم هرلیش
باواریایی ها به فینال جام حذفی المان راه یافتند.
تیم های بایر لورکوزن و بایرن مونیخ از سری مسابقات مرحله نیمه نهایی دی اف بی پوکال به مصاف هم رفتند.
گل اول بایرن مونیخ توسط مارتینز در دقیقه 3؛ سانتر زیبای تیاگو از پشت محوطه توپ را به ریبری در دهانه دروازه رساند. ضربه سر ریبری را لنو به خوبی دفع کرد اما در ریباند مارتینز با ضربه ای دروازه لورکوزن را باز کرد.
گل دوم بایرن مونیخ توسط لواندوفسکی در دقیقه 9؛ حرکت زیبای ریبری از کناره محوطه جریمه حریف و در نهایت سانتر او به درون محوطه جریمه توپ را به لواندوفسکی رساند تا این بازیکن در دهانه دروازه با ضربه ای دقیق گل دوم را به ثمر برساند.
گل اول بایر لورکوزن توسط لارس بندر در دقیقه 16؛ سانتری که روی یک ضربه ایستگاهی به شلوغی محوطه جریمه بایرن مونیخ فرستاده شد بعد از چند بار برگشت بالاخره با ضربه سر بندری تبدیل به گل شد.
گل سوم بایرن مونیخ توسط توماس مولر در دقیقه 52؛ پاس خوب تیاگو از پشت محوطه جریمه توپ را به مولر روی نقطه پنالتی لورکوزنی ها رساند تا این بازیکن توپ را از بین پا های لنو به گل تبدیل کند.
گل چهارم بایرن مونیخ توسط تیاگو آلکانتارا در دقیقه 61؛ به هم ریختن دفاع حریف به وسیله حرکت خوب ریبری توپ را به روبن و سپس تیاگو رساند تا این بازیکن با حرکتی در عرض در دهانه دروازه و ضربه ای آرام گل بعدی تیمش را به ثمر برساند.
گل پنجم بایرن مونیخ توسط توماس مولر در دقیقه 64؛ دفاع حریف کاملا به هم ریخته بود و همین باعث شد در دهانه دروازه توپ به روبن برسد. ضربه روبن در حالی که داشت وارد دروازه می شد به پای مولر برخورد کرد و به درون دروازه رفت.
گل دوم بایر لورکوزن توسط بایلی در دقیقه 72؛ بایلی پشت ضربه ایستگاهی ای ایستاد که فاصله دوری با دروازه داشت. او با یک شوت فوق العاده توانست در این بازی یک سوپر گل بزند. شوت توپ را بعد از برخورد به تیر دروازه درون دروازه بایرن مونیخ قرار داد.
گل ششم بایرن مونیخ توسط مولر در دقیقه 78؛ پاس فوق العاده تیاگو از میانه های میدان زیر پای مولر درون محوطه جریمه بایر لورکوزن فرود آمد تا این بازیکن آلمان با ضربه ای آرام گل بعدی تیمش را به ثمر برساند.

برچسب‌ها: دی اف بی پوکال جام حذفی آلمان بایرن مونیخ بایر 04 لورکوزن

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

182 بایر‌ لورکوزن1397/01/30

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi