خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,279

مورینیو: مهاجم جدیدی نمی‌خریم، در مورد رشفورد و مارسیال کاری

مورینیو: مهاجم جدیدی نمی‌خریم، در مورد رشفورد و مارسیال کاری
کنفرانس ژوزه مورینیو:
آینده مارسیال:
اگر من جای شما بودم، می پرسیدم که چرا لوکاکو در هر مسابقه بازی می کند، چرا ماتیچ در هر بازی حضور دارد. سوال هایی از من می پرسید که باید به آن ها جواب ها خشکی بدهم. من جواب های خشکی دارم و می گویم که فقط 11 بازیکن را می توانم برای شروع انتخاب کنم و ما 22 نفر داریم.
آینده رشفورد:
اگر به جای شما بودم، ترجیحم این بود که سوالات دیگری بپرسم، او از زمان حضور من در منچستریونایتد بازیکنی است که بیشترین زمان بازی کردن را داشته است. چون من اینگونه تصمیم گرفته ام. چرا اکثرا از روی نیمکت به میدان می آید؟ چون من ترجیح می دهم او از نیمکت به میدان بیاید.
در موردوضعیت وست برومویچ و شگفت زده از جایگاه آن ها در جدول:
از وضعیت آن ها [در جدول رده بندی لیگ] به شدت متعجبم. تجربه بالای بسیاری از بازیکنان آن ها، ثبات آن ها در سالیان گذشته! جای تعجب دارد که آن ها اکنون در این موقعیت قرار دارند. فکر می کنم بازی مان برابر آن ها چالش بزرگی باشد زیرا آن ها می دانند که در ریاضیات و روی کاغذ در فوتبال همه چیز ممکن است و همچنان شانس برای ماندن دارند، آن ها هنوز فرصت برای بازگشتند دارند و به دنبال گرفتن امتیاز هستند و می دانند اگر امتیازات مورد نظر را کسب نکنند، سقوط خواهند کرد.
برگزاری تمرینات و آمادگی برای بازی با وست بروم:
در خصوص ما، این مسابقه پس از کسب یک نتیجه بزرگ [برد برابر سیتی] برگزار می شود و در طول این هفته سعی کردم به بازیکنان بفهمانم که این نتایج هنوز برای حضور ما در جایگاه دوم کافی نیست، همچنان به گرفتن امتیاز احتیاج داریم، ما نیاز به 4 یا 5 امتیاز داریم تا چهارم شویم، اما برای حضور در رده دوم به بیش از سه امتیاز بازی قبل و بازی با وست بروم نیازمندیم.
خوشحال نگه داشتن بازیکنان سخت است؟
نه این فوتبال است، ما نمی توانیم فقط 11 بازیکن داشته باشیم، برای باشگاه ها فوق العاده است که 11 بازیکن داشته باشند و فقط با همان 11 بازیکن در مسابقات بازی کنند. نه بازیکن محرومی، نه مصدومی و نه بازیکن خسته ای، بهتر است که ما 11 بازیکن داشته باشیم اما این موضوع ممکن نیست. در هر باشگاه و هر سطحی، تیم ها به بیش از 11 بازیکن نیاز دارند و فقط با 11 بازیکن می توانند مسابقات را آغاز کنند. به همین اندازه این موضوع ساده است، هیچ کاری نمی توانم انجام دهم!

صحبت های بیشتر در مورد مارسیال و رشفورد: [اهمیت بازی کردن آن ها پیش از برگزاری جام جهانی و حضور در این رخداد جهانی] جوابم همین است، فقط 11 بازیکن می توانند بازی را آغاز کنند. شما سوالات مشابهی از من می پرسید. باید این موضوع را از سایر مربیان هم بپرسید چون آن ها هم در چنین موقعیتی قرار دارند.
خرید مهاجم در کنار لوکاکو؟
نه نه، اگر من برای او رقیب دیگری در تیم ایجاد کنم باید به سوالات این چنینی بیشتری پاسخ بدهم [اشاره به صحبت در خصوص مارسیال و رشفورد] در این صورت خوشحال نخواهم بود چون آن ها بازی نخواهند کرد. احتمالا من مجبور شوم داشته هایم را به 12 یا 13 بازیکن محدود کنم!
فرم خوب سانچز:
بله او فرم بسیار خوبی دارم و من امیدوارم در فصل بعد بهتر نیز شود. این چیزی است که ما فکر می کنیم اتفاق می افتد. من طرفدار خرید بازیکن در زمستان نیستم چون دوره و زمان مناسب برای ایجاد هماهنگی آن ها با سایر بازیکنان زیاد است به ویژه برای بازیکنان تهاجمی. به وضوح او بهتر می شود و با تیم انطباق پیدا می کند.

رکورد و پیروزی برابر تمام تیم های لیگ در این فصل:
بسیار خوب است که در یک فصل بر همه تیم های لیگ غلبه کنید و ما در طول این فصل نکات مثبت بسیاری را داشتیم. برابر تمام تیم های تاپ 6 پیروز شدیم، در خانه نتایج بهتری گرفتیم، گل زده بیشتری داشتیم و همه چیز مثبت پیش رفته است.

مصدومان:
همه بازیکنان به جز سرخیو رومرو در شرایط خوبی هستند و مصدوم نیستند. تعداد کمی مصدوم داشتیم که همه آن ها آماده بازی هستند.
آمادگی برای دیدار با وست برومویچ:
هفته ای خطرناک پیش روی ماست، چون ما پس از یک بازی خوب و یک نتیجه خوب برابر وست برومویچ قرار می گیریم و فکر می کنم در چند بازی اخیرمان در لیگ، تماما پیروز مسابقات بوده ایم. لحظات خوبی را پشت سرمی گذاریم اما برابر تیمی بازی می کنیم که در حال مبارزه است. فکر می کنم بازی خطرناکی در پیش داریم، مسابقات فوتبال برگزار شده در این هفته چشم همه را باز کرد که رخداد همه چیز در این ورزش ممکن است.

برچسب‌ها: منچستریونایتد ژوزه مورینیو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

93 تپــــراقــــلو1397/01/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi