خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

فردیناند : اگر دست من بود سراغ گرت بیل میرفتم

فردیناند : اگر دست من بود سراغ گرت بیل میرفتم
طرفداری- ریو فردیناند، مدافع پیشین منچستریونایتد، از تلاش احتمالی این باشگاه برای به خدمت گیری گرت بیل از رئال مادرید استقبال کرده است.

به گزارش MEN، فردیناند که دیشب به عنوان مفسر جلوی دوربین شبکه BT Sport حضور داشت، ضمن به عمل آوردن ستایش از توانایی های وینگر ولزی لوس بلانکوس، شیاطین سرخ را به جذب این بازیکن نامدار ترغیب کرد.

با توجه به استعدادی که دارد، (اگر دست من بود) صد در صد سراغ او می رفتم. مسئله بر سر جذب او با قیمتی مناسب است وگرنه هیچ شکی در مورد استعداد این شخص وجود ندارد. ولی این که بتوان هر هفته از او در زمین استفاده کرد، یک مشکل بوده و او قادر به انجام چنین کاری نبوده است. او استعداد بزرگی به شمار می رود. با توجه به حرف هایی که در مورد او مطرح می شوند، او به کل فصل بدی داشته است و طرفداران رئال مادرید از عملکرد او رضایت ندارند. او در این فصل 16 گل به ثمر رسانده است. من دوست دارم او را در لیگ برتر ببینم.
این صحبت ها در حالی مطرح می شوند که به تازگی جاناتان بارنت مدیربرنامه های بیل، از عشق دو طرفه میان این بازیکن و باشگاه رئال مادرید گفته است.

برچسب‌ها: منچستریونایتد ریو فردیناند

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

167 تپــــراقــــلو1397/01/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi