خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آرسنال
اتحاد آرسنال
8
6,696

واکنش ونگر به صندلی های خالی امیرتیس

واکنش ونگر به صندلی های خالی امیرتیس
به گزارش "ورزش سه"، مدت هاست که نیمه خالی صندلی های ورزشگاه امیرتیس برای آرسن ونگر صحنه ای ناراحت کننده بوده است، با این حال او خوشبین به حمایت طرفدارانش در بازی تیم آرسنال در مقابل زسکا مسکو، در چهارچوب رقابتهای لیگ قهرمانان است. صندلی های خالی در بازی های اخیر آرسنال نشانی از نارضایتی هواداران این تیم از عملکردشان در این فصل است، چراکه آنها برای دومین سال متوالی حضور در لیگ قهرمانان اروپا را از دست داده اند. اگر واقع بینانه به مسئله نگاه کنیم، قهرمانی در لیگ اروپا آخرین امید تیم آرسنال برای بازگشت به رقابت ها خواهد بود و آنها اگر در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی که روز سه شنبه برگزار می شود عملکرد خوبی از خود نشان دهند می توانند این امیدها را تقویت کنند. ایان رایت، پیشکسوت باشگاه آرسنال، هواداران را تشویق کرده که عدم حضور خود در ورزشگاه را ادامه دهند و آن را "اقدامی مثبت" خوانده و ونگر نیز پذیرفته که این برخورد هواداران نگران کننده است، با این حال امیدوار است که به زودی به آن پایان دهند.

این سرمربی فرانسوی روز چهارشنبه به خبرنگاران گفت: "دیدن خالی بودن بعضی از صندلی ها در ورزشگاه همیشه مرا نگران می کند. اما بعید می دانم که این مسئله باعث تضعیف عملکردمان در بازی فردا شود. دغدغه ما عملکرد بازیکنان است و طرفداران هم همراه ما خواهند بود. من عقیده دارم زمانی که شرایط بحرانی شود، طرفداران همراه ما خواهند بود."

زسکا مسکو یکی از پنج تیمی است که آرسنال تا کنون بیش از پنج مرتبه در برابر آن قرار گرفته است و هیچگاه پیروز میدان نبوده. بازگشت الکساندر لاکازت به شرایط ایده آلش امیدهای تیم آرسنال را در راه رسیدن به نیم نهایی لیگ اروپا دوچندان کرده است. از فصل09-2008 تا کنون آرسنال موفق به رسیدن به این مرحله نشده بود. این مهاجم فرانسوی که در برد آخر هفته گذشته در مقابل استوک سیتی موفق به گلزنی شده بود در مقابل زسکا مسکو نقش مهمی خواهد داشت.

ونگر عنوان کرد: "فکر میکنم همه برای بازی حاضر خواهند بود. لاکازت آماده است تا به میدان بازگردد. البته هنوز تصمیم نگرفته ام که از او استفاده خواهم کرد یا خیر، اما او آماده است.

پیتر چک بازی مقابل استوک سیتی را از دست داده بود اما حالا شرایط بازی کردن را دارد، با این وجود این دیوید اوسپیناست که معمولا در این رقابت ها در ترکیب تیم آرسنال قرار می گیرد."

برچسب‌ها: ونگر واکنش امیرتیس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

164 A.foolad Fc1397/01/16

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi