خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,042

سوارز: گل به خودی های رم دلیل داشت

سوارز: گل به خودی های رم دلیل داشت
ه گزارش "ورزش سه"، اگرچه 2 گل از 4 گل بارسلونا توسط بازیکنان رم وارد دروازه خودشان شد، اما سوارز معتقد است دلیل این گل به خودی ها، پرس شدید مهاجمان بارسا در محوطه جریمه حریف بوده است. سوارز برابر رم اولین گل خود در این فصل لیگ قهرمانان را به ثمر رساند.

لوییس سوارز گفت: "بازی ترکیبی خوبی در محوطه جریمه رم به نمایش گذاشتیم و گل به خودی های آنها به دلیل شایستگی ما و فشاری که روی مدافعان رم وارد کردیم به ثمر رسید.

ما می خواهیم پیروز همه بازی ها باشیم. ابتدا لالیگا را پیش رو داریم، 15 روز بعد باید در فینال کوپا دلری به میدان برویم و در لیگ قهرمانان که دشوارترین رقابت هاست، شما نمی دانید قرار است چه اتفاقاتی رخ دهد."

سوارز در مورد عملکرد درخشان تراشتگن گفت: "از نظر من او بهترین سنگربان جهان است. بعد از دریافت گل، تراشتگن چند مهار بسیار خوب داشت تا نشان دهد چه سنگربان بزرگی است."

برچسب‌ها: بارسا سوارز آاس رم

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

216 Messi -ronaldo1397/01/16

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi