خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آلمان
اتحاد آلمان
2
44,666

نویر: پیش بینی زمان بازگشتم غیرممکن است

نویر: پیش بینی زمان بازگشتم غیرممکن است
انوئل نویر، دروازه بان بایرن و تیم ملی آلمان، اعلام کرد که پیش بینی زمان دقیق بازگشتش به میادین غیرممکن است.

به گزارش "ورزش سه"، نویر که در یک سال اخیر با مصدومیت دست و پنجه نرم کرده، بعد از عمل جراحی ای که در سپتامبر گذشته انجام داد، در حال حاضر دوران نقاهت را پشت سر می گذارد.

این دروازه بان باتجربه تایید کرد که اکنون می تواند بدون درد بدود و از هفته آینده تمریناتش در محیط باز را آغاز خواهد کرد اما زمان بازگشتش به میادین مشخص نیست.

او به بایرن تی وی گفت:" امروز، روز فوق العاده ای بود؛ بسیار احساسی، زیرا برای اولین بار، من سه بار برای 5 دقیقه به طور کامل دویدم.

دردی در پاهایم احساس نمی کنم. هر دو پایم احساس یکسانی داشت. این مرحله مهمی برای پیش رفتن اوضاع بود. هیچ واکنشی وجود نداشت. پاهایم اذیت نشد و ماهیچه هایم خیلی ضعیف نبودند. مشکلی در تاندون هایم هم نداشتم؛ کاملا بدون مشکل.

من روز شنبه تحت اسکن MRT قرار می گیرم. و به دقت عکس ها را مورد بررسی قرار خواهیم داد تا ببینیم آیا نشانه هشداردهنده ای وجود دارد یا نه.

اگر همه چیز خوب پیش برود، می توانم هفته آینده در زمین تمرین بدوم. زمان بازگشت؟ پیش بینی آن غیرممکن است. ما باید کاملا محتاط باشیم.

برچسب‌ها: بایرن مونیخ مانوئل نویر تیم ملی آلمان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

272 Salim City1397/01/04

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi