خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آث میلان
اتحاد آث میلان
10
6,757

رویای لیگ قهرمانان را داریم، اما فرصت بزرگی را از دست دادیم

رویای لیگ قهرمانان را داریم، اما فرصت بزرگی را از دست دادیم
گتوزو اعتراف می کند میلان شانس بزرگی را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان از دست داد.

میلان در برابر ساسولو متوقف شد، اما نکته مهم این دیدار، مصدومیت رومانیولی و محرومیت بونوچی بود که کار روسونری را برای دیدار آتی برابر ناپولی سخت خواهد کرد. گتوزو پس از بازی در مصاحبه با مدیاست پرمیوم گفت:
مشکل از دو مهاجمه بازی کردن ما نبود. به نظرم نیمه اول موقعیت های زیادی داشتیم و حتی در کل بالای 20 شوت روانه دروازه حریف کردیم. چیزی که امروز کم داشتیم، خواسته و عطش بود. در پایان به هرحال خوش شانس بودیم که یک امتیاز کسب کردیم، چون در حال باختن بودیم. می توان بهانه هایی مثل خستگی را بیان کرد، اما واقعیت را نمی شود انکار کرد: در یک سوم زمین حریف بی دقت بودیم.
سعی کردیم در لحظات پایانی 4-3-3 بازی کنیم، چون رویای لیگ قهرمانان داریم و باید ریسک کنیم. شاید خیلی سیستم منظمی نباشد و دوست نداشته باشم، اما باید عواقب کار را قبول کنیم. این سیستم را پدید آوردم تا خلاقیت سوسو به چشم بیاید، اما این کار را به شکلی عجیب و نامنظم انجام دادیم. تقصیر من است، چون در تمرینات این را تمرین نکرده بودیم و ریسک کردیم.
کوترونه ویژگی های خاصی دارد. او در فضا خوب می دود، اما باید مدافعان را به چالش بکشد. توپ را سریع تر به چرخش درآوردیم که البته در بازی های قبل بهتر بودیم، اما نتوانستیم به رقیب آسیب بزنیم. می دانیم مهاجمان برای گل زدن نفس می کشند و اگر گل نزنند، سختی می کشند. 20 شوت به دروازه داشتیم، اما توپ بعضا گل می شود، بعضا نه. شانس داشتیم و شانس ها، 50-50 بودند، اما خب بعد از ماه ها سختی، بعضا پاها توان خود را از دست می دهند.
نباید دنبال بهانه باشیم، چون اینگونه به هیچ جا نمی رسیم. فکر می کنم فرصت بزرگی برای رسیدن به لیگ قهرمانان را از دست دادیم. ناپولی؟ برای آن بازی زاپاتا و موساکیو را در دفاع داریم. با هرکسی که در دسترس باشد، بازی می کنیم. قرار نیست به خاطر این امر ناله و شکوه کنم.

برچسب‌ها: آ ث میلان لیگ قهرمانان اروپا جنارو گتوزو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

62 Foolad F.c1397/01/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi