خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اسپانیا
اتحاد اسپانیا
3
30,716

پیکه: هیچکس نمی تواند به تعهدم نسبت به تیم ملی تردید کند

پیکه: هیچکس نمی تواند به تعهدم نسبت به تیم ملی تردید کند
وبسایت رسمی برنامه نود - به دنبال حواشی و جنجال های اخیر ایجاد شده برای جرارد پیکه، مدافع تیم ملی اسپانیا امروز در کنفرانس مطبوعاتی حضور پیدا کرد تا در مورد برخی مسائل صحبت کند.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، از پیکه سوال شد که آیا قصد ترک تیم ملی را دارد که وی پاسخ داد:

اینجا هستم تا شفاف سازی کنم چون مربی این را از من خواسته و سعی می کنم به هر نحوی که می توانم به تیم ملی کمک کنم. هیچکس نمی تواند به تعهد من نسبه تیم ملی شک داشته باشد. غیرممکن است که همه ما عقاید یکسانی داشته باشیم. اگر من حامی رأی گیری برای استقلال کاتالونیا هستم، به افرادی که عقیده متفاوتی نسبت به من دارند نیز احترام می گذارم. فکر می کنم که کسی که طرفدار استقلال است، می تواند برای اسپانیا بازی کند. اگر تیم ملی کاتالونیایی وجود نداشته باشد و شما چیزی علیه اسپانیا نداشته باشید و نظرتان این باشد که اسپانیا و مردمش فوق العاده هستند، چرا نتوانید برای آنها بازی کنید؟

هیچگاه برای خود جبهه جدا نکرده ام. تنها چیزی که گفته ام این است که مردم باید حق رأی داشته باشند. حتی اگر مخالف باشیم، مهمترین مسئله این است که به هم احترام می گذاریم و گفتگو می کنیم.

وی در مورد رابطه اش با سرخیو راموس هم گفت:

این صحبت ها دروغ هستند و ما رابطه فوق العاده ای داریم. ما قصد داریم همکاری شلوغی در قلب خط دفاعی داشته باشیم و من این را به او هم پیشنهاد کرده ام. گفتن این حرف ها راحت است اما ما خیلی نزدیک هستیم و هیچ مشکلی وجود ندارد. تقریباً ۱۰ سال است که برای اسپانیا بازی می کنم و نمی خواهم از در پشتی خارج شوم.

برچسب‌ها: پیکه راموس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

7 0

139 مرد تنها1397/01/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi