خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,801

منچستریونایتد خواهان معاوضه بازیکن خود با پاری سن ژرمن شد

منچستریونایتد خواهان معاوضه بازیکن خود با پاری سن ژرمن شد
به گزارش ورزش 11، پل پوگبا در فصل جاری دچار افت شدیدی شده و هرگز قادر به تکرار روزهای درخشان فصول قبل خود نبوده و همین روند باعث شده مدیران یونایتد در فکر فروش او باشند.

طبق ادعای ایندپندنت، منچستر یونایتد یونایتد علاقمند است در صورت رضایت پاری سن ژرمن، امکان معاوضه پل پوگبا با مارکو وراتی، هافبک ایتالیایی تیم فرانسوی را فراهم کنند. در ماه های اخیر اخبار زیادی در مورد روابط نه چندان خوب مورینیو و پوگبا شنیده شده و سرمربی پرتغالی مشکلی با فروش او ندارد.

همچنین وراتی بازیکن مورد علاقه مورینیو است و اگر مدیران پاری سن ژرمن راضی شوند، ممکن است این معاوضه بزرگ در تابستان سال بعد صورت پذیرد.

البته وراتی نیز که در تابستان به شدت مدنظر بارسا بود، در فصل جاری نسبت به گذشته افت کرده اما مورینیو معتقد است این هافبک ایتالیایی، گمشده او در میانه میدان است.

برچسب‌ها: مارکو وراتی پل پوگبا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

8 0

305 Sócrates1396/12/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi