خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,801

مارکو آسنسیو ارزشمند تر از کیلیان امباپه

مارکو آسنسیو ارزشمند تر از کیلیان امباپه
به گزارش ورزش 11، رئال مادرید حضور در مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا را با درخشش ستاره جوانش رقم زد. مارکو آسنسیو در هر دو دیدار پس از کریستیانو نقش بسیار مهمی در این پیروزی ارشمند داشت که نشان از آمادگی ذهنی بالای او برای روزهای مهم این باشگاه در آینده نزدیک می داد. آمادگی مطلوب مارکو در هفته گذشته به قدری بود که زیدان در دیدار برگشت مقابل پاری سن ژرمن گرت بیل را نیمکت نشین کرد و آسنسیو نیز با پایه گذاری گل اول تیمش پاسخ اعتماد سرمربی را به بهترین حالت داد.
حالا نشریه اوکی دیاریو ادعا کرده است که مدیران رئال مادرید شیفته عملکرد آسنسیو جوان هستند و اعتقاد دارند که او حتی از امباپه 180 میلیونی هم بیشتر می ارزد. امباپه در دو بازی پی اس جی و رئال نتوانست درخشش چندان خاصی داشته باشد. این در حالی است که رئال مادرید برای آسنسیو تنها 3/5 میلیون یورو هزینه کرده است و مدیران رئال امیدوارند در تابستان با فروش گرت بیل، آسنسیو را از فصل آینده در ترکیب ثابت لوس بلانکوس ببینند.

برچسب‌ها: رئال مادرید مارکو آسنسیو کیلیان امباپه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

600 Sócrates1396/12/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi