خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آرسنال
اتحاد آرسنال
8
6,696

بازی خیریه اسطوره های رئال و آرسنال

بازی خیریه اسطوره های رئال و آرسنال
رجع خبری رئال مادرید : پرز مدیر رئال مادرید و پیتر سیلورستون مدیر روابط بین الملل آرسنال در جایگاه ویژه برنابئو بازی اسطوره های رئال و آرسنال که در تابستان برگزار می شود را معارفه کردند.

این بازی خیریه 13 خرداد در برنابئو برگزار می شود که پیرس، رائول، مورینتس، گوتی، باپتیستا و سولاری در مراسم معارفه آن حضور خواهند داشت که همه آنها در مراسم معارفه حاضر بودند.پرز در این مراسم گفت :” فوتبال یکی از بزرگترین برندگان احساسات و رویاها برای میلیون ها نفر است. در حقیقت با فوتبال می توان سدهای مهمی را پشت سر گذاشت و برخی از افراد اعتقاد دارند که فوتبال می تواند ملیت، ایدئولوژی، فرهنگ، زبان و مذهبشان باشد. فوتبال همیشه با نیرو و انرژی صلاح همکاری می کند.در فوتبال نباید وحشی ها و خشونت طلب ها حضور داشته باشند. آنهایی که بخشی از فوتبال هستند باید مسئولیت هایشان را بپذیرند و تلاش کنندکه فوتبال، دنیای بهتری شود. افتخاری است که این جشن خیرخواهانه فوتبال را با باشگاه تاریخی آرسنال سهیم شویم. یک باشگاه دوست و اسطوره ای که افتخارات بی نظیری دارد و ارزشهای بزرگی را به فوتبال اضافه کرده است. ”
وی در مورد فعالیت بنیاد خیریه رئال هم صحبت کرد:”درآمد این بازی به پروژه های خیریه رئال مادرید به کودکان نیازمند بر می گردند.بنیاد خیریه رئال بخش مهمی از قلب این باشگاه است. در حال حاضر بیش از 400 پروژه خیریه برای کودکان 80 کشور زیر نظر گرفته ایم. هدفمان دفاع از حق بازی کردن ، آموزش و سلامت است.”

برچسب‌ها: آرسنال خیریه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

188 ارسنال6661396/12/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi