خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,275

هاینکس: لایپزیش شایسته شکست دادن بایرن بود

هاینکس: لایپزیش شایسته شکست دادن بایرن بود
یوپ هاینکس، سرمربی بایرن مونیخ معتقد است که لایپزیش شایسته کسب پیروزی مقابل بایرن بود.
به گزارش "ورزش سه"، پس از 18 بازی شکست ناپذیری، بایرن شب گذشته مقابل درخشش نبی کیتا و تیمو ورنر، سر خم کرد و اولین شکست سال 2018 خود را با نتیجه 1-2 به ثبت رساند. تیم هاینکس 17 امتیاز بالاتر از تیم دوم قرار دارد و انتظار می‌رود که این فصل نیز جام قهرمانی را بالای سر ببرند. با این وجود، هاینکس معتقد است که لایپزیش شایسته کسب پیروزی بود.
او گفت:" ما امروز با یک رقیب عالی روبرو شدیم، باید این را به خاطر داشت. لایپزیش واقعا هجومی بود و خیلی سخت جنگید و ما را تحت فشار قرار داد. ما مثل هفته های اخیر بازی نکردیم، لایپزیش شایسته کسب پیروزی بود. همیشه بازی‌هایی مثل امروز هست که حس می‌کنید در بهترین فرم نیستید و خوب دفاع نمی‌کنید."

سرمربی لایپزیش نیز پس از این پیروزی گفت:" واقعا باید از تیمم به خاطر این برد تمجید کنم. امروز با سیستم جدیدی بازی کردیم که قبلا تنها یک بار آن را تمرین کرده بودیم. شروع بازی مطمئنا خوب نبود؛ ولی توانستیم شرایط را به نفع خودمان برگردانیم."

برچسب‌ها: بایرن مونیخ یوپ هاینکس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

47 Güneyazerbaycan1396/12/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi