خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,272

بیست و هشتمین قهرمانی در لایپزیگ یا مونیخ

بیست و هشتمین قهرمانی در لایپزیگ یا مونیخ
بایرن‌مونیخ در بازی امشب برابر لایپزیگ می‌تواند برای بیست و هشتمین بار قهرمان آلمان شود.
به گزارش ورزش سه ، غیر از این بازی هفت مسابقه دیگر باقی مانده و در صورتی که شرایط قهرمانی فراهم شود، بایرن می‌تواند با رکورد پپ گواردیولا که هفت بازی مانده به پایان فصل اول کارش در لیگ آلمان قهرمان شد، برابر شود هر چند از نظر زمانی بی‌سابقه است که یک تیم در روز هجدهم مارس (27 اسفند) قهرمانی آلمان را به دست آورد.

اگرچه مدت‌ها گذشته از وقتی که قهرمانی لیگ آلمان به جایی غیر از مونیخ می‌رسید اما نباید فراموش کنیم تیم باواریایی این فصل را در وضعیتی بحرانی آغاز کرد. آنها بعد از هفت مسابقه پنج امتیاز از بوروسیا دورتموند عقب بودند و در لیگ قهرمانان شکست تحقیرآمیزی را برابر پاری‌سن‌ژرمن متحمل شدند؛ همه منتظر بودند سیطره این تیم به پایان برسد.

کارلو آنچلوتی اخراج شد و یوپ هاینکس از بازنشستگی بیرون آمد، دوباره همه چیز به شرایط عادی بازگشت. از ماه اکتبر، کورس قهرمانی یکسره در اختیار بایرن قرار گرفت و این تیم با پیروزی پشت پیروزی بدون اینکه لغزشی داشته باشد، یکه‌تازی کرد.

هاینکس با وجود قدرت‌نمایی خیره کننده تیمش به اشتباهات توجه دارد و بازیکنانش هم راه او را در پیش گرفته‌اند. بعد از پیروزی 8 بر یک در مجموع دو دیدار با بشیکتاش و مقتدرانه‌ترین صعود به مرحله یک‌چهارم ‌نهایی، جروم بواتنگ از اشتباهات احمقانه شکایت کرد و توماس مولر گفت از بازی تیم رضایت ندارد.

پیام آشکاری برای همه داشت؛ هیچ‌کس انتظار نداشته باشد بایرن پایش را از روی گاز بردارد. چه این هفته قهرمان شوند و چه در بازی بعدی، این تیم به دنبال رسیدن به اهداف بزرگتری است. هاینکس می‌خواهد افتخار بی‌سابقه‌اش در سال 2013 یعنی رسیدن به سه‌گانه قهرمانی را تکرار کند. ساندرو واگنر از رسیدن به افتخارات فوق‌العاده صحبت کرده و قطعا منظورش قهرمانی لیگ یا دوگانه لیگ و جام حذفی نیست. آزمون واقعی این تیم در لایپزیگ نیست بلکه در سویا است و اگر بتوانند به جمع 4 تیم پایانی برسند در شهرهایی مثل مادرید، منچستر یا بارسلونا است.
بایرن اما نگران اشتباهات گذشته است. زیر نظر پپ گواردیولا، خیلی زود کار قهرمانی لیگ را یکسره می‌کردند و تمام انرژی‌شان را روی جام اروپایی می‌گذاشتند اما هر سال بهار شاهد بر باد رفتن امیدهای اروپایی بایرن و حذف از نیمه‌نهایی بود تا اینکه آنچلوتی این ناکامی را یک مرحله جلوتر آورد و سال گذشته در یک‌چهارم ‌نهایی به رئال مادرید باخت.

بایرن هاینکس مثل یک ماشین است که هر وقت ضرورتی نبیند سرعتش را پایین می‌آورد اما در زمان لازم با تمام توان تخته گاز می‌رود. گواردیولا در اواخر فصل گاهی ماشین را خاموش می‌کرد اما تیم فعلی به مسیرش ادامه می‌دهد.

بواتنگ چند روز قبل گفت: «ما در قالب یک تیم بازی می‌کنیم و شکست دادن‌مان واقعا سخت است. قدرت ما در اتحادمان است، ما بازیکنان کلاس جهانی داریم اما به یک فوق ‌ستاره اتکا نداریم.»

امثال لیونل مسی و کریستیانو رونالدو باید به این حرف‌ها توجه داشته باشند اگر یک بار دیگر در لیگ قهرمانان به بایرن بخورند. چه قهرمانی بیست و هشتم بوندس‌لیگا باشد چه بازی با سویا در یک‌چهارم‌ نهایی لیگ قهرمانان، یک چیز درباره بایرن قطعی است، موتور این تیم خاموش نمی‌شود.

برچسب‌ها: بایرن مونیخ لایپزیگ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 1

371 Güneyazerbaycan1396/12/27

Qarabag Fk: بایرمونیخ پرچم بالاست !

28 اسفند (18:35)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi