خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آاس رم
اتحاد آاس رم
17
2,849

ژکو: شهر رم خانه من و باشگاه رم مانند خانواده ام است

ژکو: شهر رم خانه من و باشگاه رم مانند خانواده ام است
مهاجم بوسنیایی رم در آخری مصاحبه خود عنوان کردهخ که به تیمی جز آ اس رم فکر نمی کند.
شایعات زیادی در مورد انتقال ادین ژکو به چلسی در ژانویه منتشر شد اما در نهایت او با رم ماند و تنها امرسون پالمیری راهی لندن شد. ادین ژکو در برنامه باشگاه رم در این مورد گفت:

"شایعات مربوط به انتقالم به چلسی برایم آسان نبود. 10 روز بسیار پیچیده را پشت سر گذاشتم و می توانید آن را از عملکردم در زمین نیز بفهمید. دیگر نمی خواهم در این مورد فکر کنم. حالا همه چیز مربوط به گذشته است. می خواهم به آینده نگاه کنم و هر چه دارم برای رم بگذارم. همانطور که در ماه ژانویه گفتم، شهر رم خانه من است و باشگاه رم مانند خانواده ام است. این خودش همه چیز را می گوید."

" از فصل گذشته گل های کمتری زده ام اما مهم ترین مساله تیم است. اگر گل بزنم و ببازیم، مانند بازی مقابل آتالانتا، به هیچ دردی نمی خورد. زمانی که پیروز شویم خوشحالم. البته که دوست دارم همچنین گل هم بزنم. "

پس از حواشی نقل و انتقالات ژانویه رم، این تیم دوباره به فرم خوبی بازگشته و در این میان دی فرانچسکو سیستم 4-2-3-1 را امتحان کرده و جواب گرفته است. ژکو ادامه داد:

" این سیستم واقعا به ما کمک کرد. همچنین در سه بازی اخیر، جنگیز اوندر چهار گل به ثمر رسانده و خودش باعث تفاوت زیادی است. باید در همه زمینه ها پیشرفت کنیم تا به جلو حرکت کنیم. با سیستم 4-2-3-1 ناینگولان به من نزدیکتر است و دو هافبک هم پشت سر او حضور دارند. ما اینطور نتیجه می گیریم و به طور واضح تیم تغییر کرده است. نمی گویم با 4-3-3 بد بازی می کردیم اما لحظات خوبی پشت سر نگذاشتیم و به تغییر نیاز بود."

" خیلی مهم است که حالا با نتیجه های خوب، آرام نمانیم زیرا 3 پیروزی متوالی کافی نیست. کورس چهار تیم صدر جدول دشوار و نزدیک است و تیم های دیگر همیشه شکست نمی خورند. امیدوارم سه ماه آینده فوق العاده باشد."

برچسب‌ها: آاس رم ادین ژکو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

253 Outlaw1396/12/01

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi