خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,148

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر السد قطر

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر السد قطر
بعید است برانکو برای جدال مقابل السد قطر دست به تغییر چندانی در ترکیب اصلی تیمش نسبت به چند دیدار اخیر بزند.

پرسپولیس با پیروزی سه بر صفر در دیدار اول مقابل نسف قارشی ازبکستان، اکنون در سخت‌ترین جدال خود در این گروه در قطر برابر السد قرار خواهد گرفت. تیمی که ستارگان آن می‌توانند دردسر بزرگی برای برانکو و شاگردانش ایجاد کنند اما سرمربی کروات سرخپوشان به پشتوانه‌ی موفقیت‌های اخیر خود در تلاش است از استادیوم جاسم بن حمد نیز سرخپوشان را با امتیاز از زمین خارج کند.

پرسپولیس در این دیدار در شرایطی برابر حریف قدرتمند خود قرار خواهد گرفت که برانکو قادر خواهد بود بدون نگرانی بابت مصدومیت و محرومیت شاگردانش از تمامی پتانسیل تیمش در این بازی سود ببرد. با این حال بعید است او تصمیم به تغییری در ترکیب اصلی تیمش نسبت به چند دیدار اخیر با توجه به موفقیتی که کسب کرده، داشته باشد.

انتخاب اول برانکو در درون دروازه بدون شک علیرضا بیرانوند خواهد بود. گلری که با نمایش موفق خود در بازی با نسف قارشی بار دیگر اعتماد را به درون دروازه سرخپوشان بازگردانده و اینبار در یکی از سخت‌ترین آزمون‌های خود مقابل حمله‌وران السد قطر خواهد ایستاد و برانکو و هواداران این تیم امیدوار به درخشش دوباره او هستند.

زوج خط دفاعی پرسپولیس را سیدجلال حسینی و شجاع خلیل زاده شکل خواهند داد. بازگشت سیدجلال به قلب دفاعی پرسپولیس در لیگ قهرمانان بار دیگر آنها را به ثبات مناسبی رسانده و شجاع خلیل زاده نیز بعد از مصدومیتی که در دیدار برابر نسف قارشی به یادگار برایش باقی ماند، از انگیزه زیادی برای درخشش برابر برترین گلزن السد برخوردار است.

دو مدافع کناری پرسپولیس که در جدال برابر نسف قارشی سازنده گل‌های این تیم بودند، اینبار اما به نظر می‌رسد با شرح وظایف تدافعی‌تری در زمین حاضر شوند. محمد انصاری و صادق محرمی که دو مدافع چپ و راست پرسپولیس را در دیدار برابر السد شکل خواهند داد، اینبار به دنبال بستن راه نفوذ حمله‌وران نماینده قطر خواهند بود.

زوج هافبک دفاعی پرسپولیس نیز همانند دیدارهای اخیر احتمالا بار دیگر با حضور حسین ماهینی و محسن ربیع خواه شکل گیرد. دو بازیکنی که دفاعی‌ترین خصوصیت ممکن را در بین بازیکنان خط میانی خواهند داشت و وظیفه بار تهاجمی تیم برعهده فرشاد احمدزاده و وحید امیری در دو سمت خواهد بود.

علی علیپور نیز که با دو گل در اولین دیدار این تیم برای دستیابی به آقای گلی لیگ قهرمانان نیز خط و نشان کشیده در کنار گادوین منشای آماده زوج احتمالی خط حمله را شکل می‌دهند و برانکو امیدوار است حمله‌وران اصلی تیمش از تک‌ موقعیت‌های احتمالی به وجود آمده به بهترین شکل ممکن استفاده ببرند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، محمد انصاری، صادق محرمی، حسین ماهینی، محسن ربیع خواه، فرشاد احمدزاده، گادوین منشا، علی علیپور، وحید امیری

دیدار دو تیم ساعت 19 به وقت تهران در استادیوم جاسم بن حمد به میزبانی السد برگزار خواهد شد و محمد تقی الجعفری بن جاهاری اهل سنگاپور این بازی را قضاوت خواهد کرد.

برچسب‌ها: پرسپولیس قطر السد دوحه فوتبال لیگ قهرمانان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

11 0

251 پرسپولیس‌‌‌1396/12/01

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi