خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,561

ایرانپوریان: مقابل الغرافه به نام طارمی توجه نمی‌کنیم

ایرانپوریان: مقابل الغرافه به نام طارمی توجه نمی‌کنیم
محمد ایرانپوریان در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره شکست تراکتورسازی مقابل الاهلی عربستان عنوان کرد:می دانستیم بازی سختی با الاهلی داریم اما عملکرد بدی نداشتیم. در بسیاری از دقایق سوار بر بازی بودیم و واقعا روی یک بدشانسی و توپی که هیچ کدام فکر نمی کردیم گل خوردیم.

وی ادامه داد: ما شانس های زیادی برای گل زدن در بازی با الاهلی داشتیم. تلاش زیادی داشتیم اما موقعیت هایمان به گل تبدیل نشد و در دقایق پایانی ناکام ماندیم. می توانستیم حداقل با یک تساوی زمین را ترک کنیم ولی شانس نداشتیم.

مدافع تراکتورسازی درباره شانس صعود تیمش به دور بعدی لیگ قهرمانان بیان کرد: ما هنوز 5 مسابقه دیگر داریم و باید هرطور شده این شکست را جبران کنیم. دربازی های بعدی نهایت تلاشمان را خواهیم کرد تا امتیازات را جمع کرده و یکی از دو تیم صعود کننده باشیم.

ایرانپوریان با اشاره به جو ورزشگاه السیب عمان گفت: طبیعی است که ما دوست داشتیم در خانه خودمان میزبان باشیم. اینجا جو کاملا به ضرر تراکتور بود و بیشتر هواداران عربستانی در ورزشگاه حاضر بودند. این شرایط برای ما سخت بود. با این حال دیگر هرچه بوده گذشته و باید به آینده فکر کنیم.

وی درباره دیدار با الغرافه قطر که مهدی طارمی و وسلی اسنایدر را در اختیار دارد، تاکید کرد: برای ما فرقی نمی کند که تیم روبه رو چه بازیکنانی در اختیار دارد. باید بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم و با برد از زمین خارج شویم. مهدی طارمی و اسنایدر بازیکنان بزرگی هستند اما همانطور که گفتم ما به نام ها توجهی نمی کنیم و کار خودمان را انجام می دهیم

برچسب‌ها: تراکتور سازی تبریز لیگ قهرمانان آسیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

11 0

120 پانترپارس1396/11/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi