خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,182

منشا، برگ برنده پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا

منشا، برگ برنده پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا
کارنامه درخشان منشا در دیدار های آسیایی؛ مهاجم نیجریه ای، برگ برنده پرسپولیس؟

مهاجم تنومند سرخپوشان انگیزه های فراوانی برای درخشش مقابل نسف قارشی خواهد داشت.
تیم فوتبال پرسپولیس تهران، در نخستین دیدار خود از چارچوب مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، فردا در ورزشگاه آزادی، پذیرای تیم فوتبال نسف قارشی ازبکستان خواهد بود. شاگردان برانکو ایوانکوویچ که با قرار گرفتن در گروه سوم مسابقات در کنار السد قطر، الوصل امارات و نسف قارشی ازبکستان حضور دارند، انگیزه بالایی برای گرفتن سه امتیاز دیدار فردا دارند.

یکی از ستاره های احتمالی سرخپوشان در دیدار حساس فردا، گادوین منشا، مهاجم نیجریایی و تنومند این تیم است. منشا که در تابستان و پس از درخشش در پیراهن پیکان به پرسپولیس پیوسته، تاکنون برای این تیم چهار گل در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به ثمر رسانده که با میانگین یک گل در هر دیدار، آماری بسیار خوب به حساب می‌آید.

منشا در دیدار رفت و برگشت مقابل الاهلی در مرحله یک چهارم نهایی فصل گذشته دو گل بسیار حساس برای پرسپولیس به ثمر رساند و در دیدار برگشت مقابل الهلال در مرحله نیمه نهایی، زننده هر دو گل تیمش بود. با حضور مدافعان تنومند در تیم نسف قارشی، آمادگی و درخشش گادوین منشا می‌تواند شرایط پیروزی پرسپولیس را سهل و آسان کند.

برچسب‌ها: پرسپولیس منشا نسف قارشی آسیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

15 0

190 پرسپولیس‌‌‌1396/11/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi