خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ذوب آهن
اتحاد ذوب آهن
24
1,460

اتحادی که در 8 دقیقه از هم پاشید

اتحادی که در 8 دقیقه از هم پاشید
ذوب آهن علی رغم برتری یک بر صفر در نیمه اول مقابل الدحیل در 8 دقیقه قافیه را به حریف قطری باخت.

به گزارش "ورزش سه"، ذوب آهن در اولین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در گروه دوم این رقابت‌ها در قطر به مصاف الدحیل رفت که این بازی با نتیجه 3 بر یک به سود الدحیل به پایان رسید.

ذوبی ها که با شکست حریف هندی در پلی آف به مرحله گروهی لیگ قهرمانان رسیده بودند نتوانستند شروع خوبی در این رقابت ها داشته باشند. شاگردان قلعه نوعی که در لیگ برتر شرایط خوبی داشتند و موفق به کسب 6 برد متوالی شده بودند، با باخت 4 بر 2 مقابل سایپا به اولین دیدار آسیایی رسیدند. آنها در دقیقه 13 توسط استنلی کی روش به گل اول رسیدند و با درخشش محمدرشید مظاهری نیمه اول را به رختکن رفتند.

تعویض های قلعه نوعی در نیمه دوم اما نتوانست جریان بازی را به سود تیمش حفظ کند و ذوبی ها در کمتر از 8 دقیقه از هم پاشیدند و عنان کار از دست شان خارج شد تا برد یک بر صفر را با شکست 3 بر یک تعویض کنند. الدحیل که اولین فصل حضورش در لیگ قهرمانان آسیا را تجربه می‌کند و از ادغام دو باشگاه لخویا و الجیش تشکیل شده است. در نهایت آمار بازی نیز به سود قطری ها سنگینی می کرد تا قلعه نوعی این فصل آسیایی را با باخت آغاز کند.

برچسب‌ها: ذوب آهن اصفهان لیگ قهرمانان آسیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

14 0

97 شیگالو1396/11/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi