خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آاس رم
اتحاد آاس رم
17
2,851

آ اس رم 5_2 بنونتو

آ اس رم 5_2 بنونتو
هفته بیست و چهارم سری آ ایتالیا در حالی با بازی تیم های آ اس رم و بنونتو از ساعت 23:15 یکشنبه 22 بهمن ماه در ورزشگاه المپیکو رم به پایان می رسد که قبل از این بازی گرگ ها با 44 امتیاز در رده پنجم جدول و تیم نگون بخت بنونتو که شاید تنها تیمی در اروپا باشد که از هم اکنون سقوطش به دسته پایین تر مسجل شده با فقط 7 امتیاز به ته جدول سری آ ایتالیا چسبیده است.

تیم پایتخت نشین رم امیدوار است با برد در این بازی نه چندان سخت بتواند جای همشهری خود لاتزیو را که امشب رده سوم خود را نیز به اینتر میلان داد بگیرد اما تیم ته جدولی بنونتو که امتیازاتش پس از بیست و سه هفته هنوز دو رقمی نشده امید دارد تا با خلق یک شگفتی بتواند سرانجام مجموع امتیازات خود را به عدد ده برساند!

دو تیم با این نفرات وارد زمین شدند:
آ اس رم: آلیسون، فلورنتزی، مانولاس، فازیو، کولاروف، ژرسون، استروتمن، چنگیز، پروتی، الشعراوی، ژکو
بنونتو: پوجونی، آندره آ کوستا، ویولا، ساندرو، دی الساندرو، مارکز، جوریچیچ، دیمسیتی، لتیتزیا، ونوتی، برینیولا

بازی همان طور که پیش بینی می شد با حملات رم شروع شد اما این تیم بنونتو بود که با چند پاس زیبا پشت محوطه جریمه تیم رم گیلرمه را صاحب توپ کردند او هم با یک شوت که در میانه راه با برخورد به مدافعین رم کمی تغییر جهت داد و به گوشه دروازه رم رفت تا در عین ناباوری تیم بنونتو در زمین رم پیش بیفتد.

بعد از این گل رم حملات خود را بیشتر کرد تا اینکه در دقیقه 26 فازیو موفق شد با ضربه سر که از توپ ارسالی ضربه ایستگاهی به او رسیده بود دروازه بنونتو را باز کند تا بازی مساوی شود.

نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.

تیم میزبان یعنی رم نیمه دوم را طوفانی شروع کرد و موفق شد در دقیقه 59 توسط مهاجم بوسنیایی و گلزن خود ادین ژکو به گل برسد تا بازی دو بر یک به سود گرگ ها شود.
در ادامه باز هم این تیم رم بود که بهتر بازی کرد تا اینکه در دقیقه 62 چنگیز اوندر بازی را سه بر یک به سود رم کرد او یک بار دیگر در دقیقه 75 موفق به گلزنی شد تا رم را 4 گله و خود را 2 گله کند تا بازی چهار بر یک به به نفع میزبان شود اما یک دقیقه بعد یعنی در دقیقه 76 این بریگنولا از تیم بنونتو بود که موفق شد گل دوم تیمش را بزند تا کمی از سنگینی شکست کم شود.
در دقیقه 92 یک پنالتی برای رم گرفته شد و دیفرل بازی را پنج بر دو کرد.

در نهایت بازی با نتیجه پنج بر دو به سود رم به پایان رسید تا گرگ ها یک رده در جدول بالا بیایند و با 47 امتیاز جای همشهری خود لاتزیو را در رده چهارم بگیرند.

برچسب‌ها: آاس رم بنونتو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

7 0

288 Outlaw1396/11/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi