خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آرسنال
اتحاد آرسنال
8
6,696

هری کین - اوبامیانگ؛ جنگ ماشین های گلزنی در لندن

هری کین - اوبامیانگ؛ جنگ ماشین های گلزنی در لندن
به گزارش "ورزش سه"، در گوشه سفید میدان، هری کین قرار دارد که به تازگی رکورد 100 گل در لیگ برتر را از آن خود کرده و در گوشه قرمز زمین، اوبامیانگی قرار گرفته که گرچه به تازگی راهی لیگ جزیره شده است، اما به شم گلزنی بالا شهرت دارد. پس با وجود این 2 ستاره گلزن مقابل دروازه ها و میل هجومی 2 تیم، احتمالا شاهد یک نبرد جذاب و دراماتیک دیگر در لندن خواهیم بود.

هری کین؛ پادشاه دربی های لندن

هری کین بارها نشان داده راه گلزنی در دربی های لندن را به خوبی می داند و 32 بازی او برابر 6 تیم لندنی ( وستهام، چلسی، کریستال پالاس، آرسنال، QPR و فولام) و زدن 21 گل (0.66 گل در هر بازی) به خوبی موید این توانایی است

این گلزن 24 ساله هر 124 دقیقه قادر به گلزنی در دربی بوده و میانگین گلزنی او یک گل در یک بازی برابر فولهام و همین کارنامه برابر کویینز رنجرز پارک، و البته 6 گل در 6 مسابقه برابر توپچی ها بوده است.

جالب اینجاست که کریستال پالاس چالش برانگیزترین رقیب هری کین بوده و او در 7 بازی تنها 2 گل برابر این تیم زده است اما مقابل چلسی، هری کین آمار 3 گل در 7 دیدار را ثبت کرده است.

اما در دیدار برابر چلسی همیشه شاهد ظهور بخش دیگری از توانایی های هری کین بوده ایم و از 13 پاس گل این ستاره 24 ساله در دوران حضور در لیگ برتر، 2 تای آن مقابل چلسی ارسال شده است. به جز چلسی، هری کین مقابل پالاس، لیورپول و واتفورد نیز آماری مشابه داشته است. اما برابر وستهام، هری کین بی رحم تر از همیشه بوده و در 9 بازی موفق به زدن 7 گل شده است.

میانگین گلزنی هری کین برابر آرسنال هر 84.7 دقیقه بوده است و با توجه به مصدومیت هایی که گریبان آقای گل 2 فصل اخیر لیگ برتر را در 18 ماه گذشته گرفته، عجیب نیست که ونگر او را بهترین مهاجم نوک اروپا می داند.

اما آیا اوبامیانگ به سلطه هری کین پایان خواهد داد؟

همانطور که ونگر در گذشته گفت، آرسنال می خواهند دربی لندن را از آن خود کند و اگر توپچی ها بتوانند بخشی از این معادله را بدست آورند، همه نگاه ها بر روی بازیکن بزرگ این تیم که اخیرا از بروسیا دورتموند به آرسنال ملحق شده تغییر جهت خواهد داد.

اوبامیانگ طی 4 سال و نیم حضور در دورتموند به عنوان متخصص گلزنی در دربی مشهور شده بود. برای بازیکنان دورتموند هیچ دیداری مهم تر از مسابقه با شالکه نیست و اوبامیانگ در 9 مسابقه موفق به زدن 6 گل ( هر 103 دقیقه یک گل) شده بود و یک پاس گل هم در دربی عجیب 4-4 ماه نوامبر بین دو تیم ارسال کرد.

برتری در مقابل شالکه مسئله برتری منطقه ای است، اما وقتی که دورتموند با بایرن مونیخ بازی می کند هم حساسیت بالاست و اگرچه مونیخی ها در سالهای گذشته برتری قابل توجهی نسبت به زنبورها داشته اند، اما این موضوع نیز باعث کاهش اعتماد به نفس ستاره گابنی نشده است.

اگرچه در دوران حضور اوبامیانگ در سیگنال ایدونا پارک، دورتموند تنها 2 بار در بوندسلیگا موفق به غلبه بر بایرن مونیخ شد، اما آقای گل فصل قبل بوندسلیگا طی این سالها موفق به زدن 2 گل و ارسال 2 پاس گل برابر رقیب قدرتمند و صدرنشین بلامنازع این فصول شده است.

اما در دیگر دربی دورتموند برابر گلادباخ، برادر زنبورها در منطقه، اوبامیانگ عملکرد فوق العاده ای داشته و در 9 بازی موفق به زدن 7 گل (میانگین تقریبا هر 100 دقیقه یک گل) و ارسال 2 پاس گل برای همبازیانش را در کارنامه داشته است. پس بی شک می توان اوبامیانگ را نیز ستاره بازی های بزرگ دانست و این موضوع باعث افزایش اعتماد به نفس گروه هواداران آرسنال حاضر در ومبلی خواهد شد.

برچسب‌ها: اوبامیانگ آرسنال هری کین فوتبال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

260 بیت النور1396/11/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi