خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پدیده
اتحاد پدیده
15
3,298

مهاجری به دنبال تکرار حماسه 5 در پدیده

مهاجری به دنبال تکرار حماسه 5 در پدیده
در حالی که شکست 3 بر صفر پدیده برابر تراکتورسازی در مشهد هواداران خراسانی این تیم پرامید را شوک زده کرده، سرمربی پدیده بلافاصله پس از این بازی دست به کار شده تا با بازگرداندن شرایط روحی و روانی تیمش مجددا تیمش را برای بازگشت مقتدرانه سر پا کند.
مهاجری که سال گذشته نیز تیمش در پاره‌ای از زمان لیگ دچار افت شده بود ناگهان موفق به کسب 5پیروزی پیاپی شد تا تمام اهالی فوتبال نتایج ضعیف چند هفته گذشته این تیم را به فراموشی بسپارند و دیگر صحبتی از آن اتفاقات تلخ به میان نیاید.
سرمربی پدیده که مورد حمایت مدیران باشگاه خود است، امروز هم با انرژی در تمرینات تیمش حاضر شد و با مشارکت داوطلبانه در بخشی از کارهای ابتدایی شروع تمرین همچون آب پاشی در زمین منزل آباد مشهد، نشان داد تا چه اندازه به همدلی مجدد و بازگرداندن تیمش به شرایط خوب در جدول لیگ‌برتر امیدوار است.

برچسب‌ها: مهاجری پدیده

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

100 Esteghlalsport1396/11/20

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi