خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,277

جنجال کارکنان منچستریونایتد بخاطر حضور ستاره شیلیایی

جنجال کارکنان منچستریونایتد بخاطر  حضور ستاره شیلیایی
به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، کارکنان پایین رده ورزشگاه خانگی منچستریونایتد، این باشگاه را به چشم بستن بر روی خودشان با پرداخت دستمزد هفتگی 400 هزار پوندی به الکسیس سانچز متهم کرده اند.
بنابراین گزارش، الکسیس سانچز، ستاره شیلیایی منچستریونایتد به تنها 82 دقیقه زمان نیاز دارد تا 14,625 هزار پوند در آمد کسب کند که معادل دستمزد دریافتی سالیانه یک کارگر استادیوم اولدترافورد در طول یکسال است. این در حالی است که دستمزد 400 هزارپوندی هفتگی این بازیکن، با حقوق 23 کارگر در طول یکسال برابر می کند و قابل توجه تر این که، 27 سال طول می کشد تا یک کارگر عادی 400 هزار پوند کسب کند.
سوفی (نام مستعار) یکی از افرادی است که در باشگاه منچستریونایتد مشغول به کار است و در این باره گفته:
رقم دریافتی فعلی من، برای هر کاری بسیار کم است. افزایش پرداختی ها شاید برای خیلی ها زیاد به نظر نرسد، ولی کمک بزرگی برای ما خواهد بود و به من کمک خواهد کرد هزینه خوراک و زندگی روزمره را تامین کرده و در پرداخت اجاره خانه هم کمک حال من خواهد شد.
اینک چهار تن از پنج بازیکنی که بیشترین دریافتی را میان بازیکنان لیگ برتر دارند، در منچستریونایتد مشغول به کار هستند (پل پوگبا با دریافتی 280 هزار پوندی در هفته، روملو لوکاکو با دریافتی 250 هزار پوندی در هفته و زلاتان ابراهیموویچ با حقوق هفتگی 220 هزار پوند).
نعیم، یک هوادار دارنده بلیت فصل بازی های منچستریونایتد گفته است:
سر الکس فرگوسن در گذشته می گفت همه ما از کارکنان آشپزخانه تا رده های بالا، اعضای یک خانواده هستیم. این میل وجود دارد که باشگاه تمام تلاش خود را بکند که از نظر طبقه بندی، همه کارها درست انجام می شود.
در همین راستا باشگاه منچستریونایتد با بیانیه ای، پاسخگوی تاک اسپورت بوده است:
منچستریونایتد به کارکنان خود با توجه به کاری که در حال انجام آن هستند، حقوق می پردازد. با توجه به اندازه باشگاه، ما انواع و اقسام قراردادها را داریم اگرچه تمامی کارکنان دائمی باشگاه صرف نظر از این که به صورت تمام وقت یا پاره وقت در باشگاه مشغول به کار هستند، بر طبق قرارداد با لیگ برتر درآمد لازم برای گذران زندگی را دریافت می کنند. رفاه کارکنان باشگاه برای ما خیلی مهم است و همواره به شکل مداوم بر اساس نظرسنجی های متکی بر میزان رضایت کارمندان، کار خود را می سنجیم.
گفتنی است که عده ای از کارکنان منچستریونایتد، امروز طی نامه ای به اد وودوارد (مدیر اجرایی باشگاه) درخواست های شان را با وی در میان گذاشتند.

برچسب‌ها: منچستریونایتد الکسیس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

134 نیشابور چنو1396/11/14

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi