خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آرژانتین
اتحاد آرژانتین
4
32,561

سامپائولى تاييد كرد؛ايكاردى نزديك به رئال

سامپائولى تاييد كرد؛ايكاردى نزديك به رئال
به گزارش "ورزش سه"، ایکاردی، کاپیتان 25 ساله اینتر، شروعی طوفانی با این تیم در فصل جاری داشت ولی نراتزوری به تدریج افت کرد و حالا در خطر از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان است.
پیش از این گفته شده بود که اگر اینتر نتواند امسال هم سهمیه بگیرد، ایکاردی را باید اولین جدا شده این تیم دانست. در یکی دو ماه اخیر شایعات زیادی در مورد انتقال ایکاردی به رئال منتشر شده و امروز خورخه سامپائولی، سرمربی آلبی سلسته نیز بر این شایعات دامن زد.او در مصاحبه با تیک اسپورتس گفت:« چند روز پیش با ایکاردی حرف زدم و همان چیزی را به او گفتم که به دیگران گفته ام. اینکه از تلاش خود کم نکند، با انگیزه تا پایان فصل بازی کند و امیدوار باشد که به تیم ملی دعوت خواهد شد. همچنین باید بگویم که رئال سخت به دنبال اوست و مائورو در حال حاضر به این تیم نزدیک تر شده است.»

همچنین روز گذشته ایکاردی توئیتی مبهم و مرموز را منتشر کرد. او نوشته بود:« توانایی وداع گفتن، نشانه ای از رشد یک انسان است. خداحافظ.»
مشخص نیست منظور ایکاردی خداحافظی احتمالی از اینتر در پایان فصل است یا چیزی دیگر.

برچسب‌ها: ایکاردى رئال مادرید

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

232 پاریس سنت ژرمـن1396/11/12

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi