خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آرژانتین
اتحاد آرژانتین
4
32,561

آیا مارادونا به لیونل مسی حسادت می کند؟

آیا مارادونا به لیونل مسی حسادت می کند؟
به گزارش ورزش 11، آرژانتین همانند دیگر ملت های جهان، اسطوره ها و سلاطین خاص خود را دارد، آنها سال هاست که به بزرگانی همانند دیگو مارادونا بزرگ و اسطوره ای افتخار می کنند، اما این افتخار خیلی دوامی نداشت! چرا که سال هاست لیونل مسی توانسته با درخشش در دنیای فوتبال، به طور کل جایگاه مارادونا را تصاحب کرده است.

مارادونا همواره در مصاحبه های خود به نحوی جالب، علیه لیونل مسی موضع گرفته است و حتی در برخی موارد او را تخریب کرده است تا شایعه ها و گمانه زنی های بسیاری در ارتباط با روابط این دو اسطوره صورت بگیرد.شاید تفاوت در نسل های این دو و همچنین ابزار هایی که آنها را تحت حمایت قرار می دهد، باعث شده تا آنها دو قطب مجزا از یکدیگر باشند و هواداران خود را به دو دسته تقسیم نمایند! امروز لیونل مسی دنیای جوانان را از آن خود کرده است و در سوی دیگر مارادونا قلب های مسن را در تسخیر خود دارد.

پله رقیبی که همواره با دیگو مارادونا مقایسه می شد، در روزهای گذشته به صورت کاملا صریح مدعی شده بود مارادونا به لیونل مسی احساس حسادت می کند و به همین دلیل همواره علیه او به صحبت می پردازد، چرا که مسی هم اکنون برترین ستاره جهان فوتبال است!

برچسب‌ها: مارادونا لیونل مسی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

250 پاریس سنت ژرمـن1396/11/12

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi