خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتلتیکومادرید
اتحاد اتلتیکومادرید
19
3,028

نکته آماری؛ شروع فوق العاده گریزمان در سال 2018

نکته آماری؛ شروع فوق العاده گریزمان در سال 2018
آنتوان همان طور که سیمئونه‌ هم گفت، این هفته‌ها در اوج است.

آنتوان گریزمان، مهاجم فرانسوی و ملی‌پوش اتلتیکو مادرید سال جدید را در فرم فوق العاده‌ای شروع کرده است.

گریزمان که فصل را با یک اخراج بچه گانه مقابل خیرونا شروع کرد و به دلیل اتفاقاتی که در تابستان افتاد و احتمال جدایی‌اش از اتلتیکو وجود داشت، نتوانسته بود انتظاراتی که از او می‌رفت را برآورده کند. این روند کم و بیش تا پایان سال 2017 هم ادامه داشت. در این بین البته شایعات مبنی بر مذاکره او با بارسلونا نیز در نمایش‌های نه چندان متقاعدکننده‌اش بی تاثیر نبود.

اما با شروع سال جدید، گریزمان دیگری را می‌بینیم. آنتوان همان طور که سیمئونه نیز پس از بازی با کوپنهاگن گفت، این هفته‌ها در اوج است و آمار هم این را ثابت می‌کند. تا بدین جای کار، گریزمان در سال 2018 موفق به زدن 7 گل و ارسال 3 پاس گل شده است. هیچ بازیکن دیگری از اتلتیکو تا این اندازه تاثیر مستقیم روی گل‌های تیم نداشته است. گلی که او در لیگ اروپا به ثمر رساند، تعداد گل‌هایش با پیراهن اتلتیکو مادرید را به رقم 96 رساند تا از این نظر با دیگو فورلان برابر کند.

حالا روخی بلانکوس منتظر درخشش دوباره گریزمان این بار مقابل اتلتیکو بیلبائوست. حریف مورد علاقه این بازیکن. باسکی‌ها تیمی هستند که گریزمان بیشترین گل‌هایش را به آن زده است. در 15 بازی، گریزمان 7 بار دروازه اتلتیکو را باز کرده است.

برچسب‌ها: گریزمان لالیگا اسپانیا فوتبال نکته آماری 2018

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

15 0

153 پرسپولیس‌‌‌1396/11/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi